Raskausoireet vähentyneet.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bebe_99
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

bebe_99

Silmät suurina ihmettelijä
Olen nyt raskausviikolla 8 (7+3) ja tajusin raskausoireiden vähentyneen huomattavasti. Lähes jo plussasta saakka minulla on ollut kuukautiskipumaista kipua alavatsalla (joskin ainakin omalla kohdallani kipu oli paljon pahempaa kuin menkat). Sen lisäksi viikolla 6 alkoi pahoinvointi, jonka seurauksena kerran oksensin ja sain miltei heti pahoinvointilääkityksen. Nyt muutamaan päivään minun ei ole tarvinnut syödä pahoinvointilääkettä ja olo on miltei normaali, vähän etova olo on. Väsymystä ja rintojen arkuutta on. Alavatsakivut ovat myös lähteneet täysin. Olisin onnellinen oireiden vähentymisestä, mutta pelkään että raskaus on mennyt kesken. Olisiko kellään omakohtaista kokemusta vastaavasta? Varhaisultrassa käyty 6+6 ja silloin kaikki näytti hyvältä, raskaus oikeassa paikassa ja syke löytyi.

Mulla loppu tässä raskaudessa oireet (etominen, rintojen kipu, alavatsanippailut) kuin seinään siinä rv6 paikkeilla, ehkä 6+4 tunsin vikat, ja kaikki menny hyvin 😊 sen sijaan taas on kokemusta kkm:stä, jossa oireet jopa paheni sen jälkeen kun kehitys oli jo lakannu (8+3), ja oireet lakkas vasta tyhjennyksen jälkeen. Oman kokemuksen perusteella oireista ei siis voi päätellä mitään

Mulla loppu tässä raskaudessa oireet (etominen, rintojen kipu, alavatsanippailut) kuin seinään siinä rv6 paikkeilla, ehkä 6+4 tunsin vikat, ja kaikki menny hyvin 😊 sen sijaan taas on kokemusta kkm:stä, jossa oireet jopa paheni sen jälkeen kun kehitys oli jo lakannu (8+3), ja oireet lakkas vasta tyhjennyksen jälkeen. Oman kokemuksen perusteella oireista ei siis voi päätellä mitään
Kiitos rohkaisevasta vastauksesta. Kai se pitää vaan luottaa että kaikki menee hyvin kunnes toisin todetaan. 🙏🏼

Kesken menneessa ja siitä seuraavassa onnellisesti loppuun menneessä raskaudessa oireet loppui kuin seinään 7+ viikolla kummassakin. Joten olen samaa mieltä ettei oireista voi päätellä mitään🤷‍♀️

Monella oireet voivat vaihdella ja jopa helpottaa hetkeksi raskauden aikana, eikä se automaattisesti tarkoita mitään huolestuttavaa. Varsinkin pahoinvointi ja vatsakivut voivat tulla ja mennä.

Mulla tässä raskaudessa meni oireet aallottain. Ensin oli kylmä, sitten alkoi paha olo. Kun nämä oireet siinä viikon 7 korvilla katosivat, tilalle tuli pariksi viikoksi rintojen kipuilu. Sitten se katosi ja tuli huimaus, joka oli tuttu ekasta raskaudesta. Viikon 14 jälkeen oli melkein kuukausi ilman oireita, kunnes alkoi liitos- ja symfyysikivut, jotka jatkuneet nyt viikolle 39... Tällä viikolla palasi myös rintojen aristus ja paha olo.

Eli oireet voi tulla ja mennä ja ikävä kyllä palatakin 😅

Takaisin