Raskausarvet!

Raskausarvet taitaa olla ainoa asia, mitä en tässä raskaudessa stressaa. :rolleyes:

Murrosiässä niitä tuli paljon alaselkään ja reisiin, jokunen rintoihinkin ja yksi vasempaan jenkkakahvaan. Niitä tulee jos on tullakseen. Olen aika laiska rasvaamaan ja teen sitä lähinnä silloin, kun maha kutisee sietämättömän paljon. Lisäksi vajaa vuosi sitten minulla todettiin mahan sivussa ihosyöpä, jota jouduttiin leikkelemään pariinkin kertaan ja seurauksena oli ruma arpi. Nyt mahan kasvaessa myös tuo arpi on levinnyt.

Mutta jossain oli joku artikkeli, että vanhemmille mammoille ei tulisi niin helposti raskausarpia ja kaveripiirissä tämä näyttäisi pitävän paikkansa. Jospa minullekaan ei montaa tule, kun ei tuo iho ole enää piukean kimmoisa.

Enemmän minua hirvittää, että napa pullahtaa ulos. Hyihyihyiyök :wtf:
 
Bimbelibom, mulla on myös napakompleksi. Ei niinkään siitä pullahtamisesta itsestään, vaan siitä kun napa ei sitten ole piilossa kosketukselta, ja inhoan sitä kun mun napaa kosketaan. En tiedä miksi, mutta musta se tuntuu tosi inhottavalta. Mies jo naureskelikin, että miten mä selviän enää kohta, kun napa on jo nyt muun mahanahkan tasolla eikä enää juuri ollenkaan kuopalla.
 
Mä taidan kohtaa pyörtää sanani noiden raskausarpien suhteen, etteikö niitä voisi enempää tulla. Veilä ei ole tullu, mut niin kireeltä toi nahka tuntuu jo nyt, niin mitä se on sitte loppuraskaudesta. Ihan varmaa niitä siis johku välii tuleeki lisää, vaik ei siel paljoa rakoja ole edellistenkää välissä :grin Mul ei kyl oo mitää ongelmaa näitten suhteen, tykkään niistä ja olen niistä ylpeä :) Silloin ku niitä esikoasta tuli ihan räjähtämällä ni kaikille tutuille esittelin ylpeänä niitä. Silloin ne oli aika rajunnäköset ku olivat niin pinkkinä. Vaalentunu ne on jo aikoja sitten.
 
Bimbelibom, mulla on myös napakompleksi. Ei niinkään siitä pullahtamisesta itsestään, vaan siitä kun napa ei sitten ole piilossa kosketukselta, ja inhoan sitä kun mun napaa kosketaan. En tiedä miksi, mutta musta se tuntuu tosi inhottavalta. Mies jo naureskelikin, että miten mä selviän enää kohta, kun napa on jo nyt muun mahanahkan tasolla eikä enää juuri ollenkaan kuopalla.
Yyh, nyt kun mainitsit.. Napa on jo nyt hieman haavoittuvaisempi, kun se ei ole enää niin syvä kolo vaan vähän madaltunut. Kohta se hinkkaa vaatteisiin ja sitä saattaa vahingossa koskettaa. Hyi kamala.

Mullakaan ei saa kukaan koskea napaan ja jo pelkkä ajatus napalävistyksistä tms. saa ihon kananlihalle.
 
Teijän pitäs kuunella tiisun napa biisi :wink no mulla meni esikoista vuottaissa verille raskaus arvet ja nyt tuntuu et mulla edelliset arvet menee taas verelle :sad001
 
En kanssa stressaa raskausarvista, koska niitä arpia tuli niin paljon kasvuvaiheessa nuoruudessa.
 
Mun napa kyllä on ja pysyy kuopalla, se reikä vaa laajenee raskausaikana :'D Valtava kolo varmaa loppuaikana.
Haha miehellä kans moinen "napa ongelma", sätkii jos koskee lähellekkään.
 
Ei vielä raskausarpia! Rintoihin tuli teininä pahat arvet ja vaikka tissit on jo kasvanut 2 kuppikokoa raskauden aikana ei tisseissäkään näy mitään uusia jälkiä.
Napa on ihan kamala!! Yäk. Mulla ollut melko syvä kuoppa jota ollut vielä koru peittämässä. Otin korun pois pari viikkoa sitten kun tuntui että maha kasvaa. Napa on sen jälkeen pullahtanut melkein mahan tasolle. Levinnyt ihan valtavan isoksi. Muuten maha on kiva, mutta napa on ällö.. :p
 
Mikähä "friikki" mäki oon ku mä taas tykkään navan koskemisesta :laughing025 Lapsesta asti ollu sellanen navan räpeltäjä, et on välillä ollu ihan verillä sen takia :grin
 
Ei mullakaan Bettie ole ennen ollut mitään napaa vastaan, ihan kiva monttu se ollut eikä sen koskeminen ole ollut ällöä. Nyt se on vaan musta ällön näkönen.. Tai kai sen pitäisi tuollaiselta näyttääkin, kun maha kasvaa, mutta yök silti.. :D
 
Mun napa on alkanut tosiaan pullahtaa ulos :hungover: hyi en tykkää yhtään. Ja raskausarpia tullut kehäksi ihan navan ympärysihoon muutamia. Kiristänyt välillä niin paljon ja tuntunut pinkeältä ja kivuliaalta, ettei mun iho oo sit joustanut vissiin siitä tarpeeks. Oon koettanut joka toinen ilta muistaa mahaa rasvata, jos yhtään estäis arpien syntymistä tai pahentumista...
 
Takaisin
Top