Raskausarvet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hekksu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
puapru, itse mietin kans sitä peruna/jätesäkkilinjaa. :D

Menna, sama täällä- housut menee jalkaan, mutta vetskarit ei kiinni. Muuten välillä nauran itelle, välillä ahistelen, välillä saan järkevän ajatuksen siitä, että kyllä tämä tästä vielä ja välillä taas surkuttelen. Samapa tuo, silti häpeilemättä hillun kotona nakuna tai jotkut jäätävät makkaraverkkarit jalassa. :D

Puapru, joo mä mietin jätesäkkiä, eikös se musta hoikenna? ;) just eilen sanoin miehelle että varmaan ristiäisissä kysyvät että joko teille on toinen tulossa kun tää mun maha on edelleen tällanen pömppö :D

Juu, maha on tollanen löysä lörpäke mikä on hassu kun menee mm kyljelleen. Lörppä valahtaa kivasti alas ja yläosa näyttää normaalilta. Mies otti musta salaa kuvan jossa imetän kyljelleen niin että jäätävät tissit näkyy ja lapsi on lörppä mahan edessä.. Se on hieno kuva se :-) Mulla on normaalisti tosi pienet rinnat (b-c) ja olen ollut niihin ihan tyytyväinen. Nyt ne näyttää vaan paljon paljon kivammilta kun ovat ainakin dd kokoiset. Kropan mittasuhteet näyttää paremmilta isoissa rinnoissa. Tarkennetaan vielä, että MUN mielestä :-) :-)

En ole mitenkään erityisen innostunut noista reisien arvista. Vatsaa nyt en muutenkaan enää vilauttele, mutta reisissä arvet ulottuvat lähes polviin. Good Bye mikroshortsit ja minihameet. Reidet on onneksi pienentyneet kilojen lähdettyä, nyt kaikkiaan 15 lähtenyt eli olen lähtöpainossa. Yritän vielä saada kropan mallia ja muotoa takaisin, toistaiseksi olen vaan kävellyt 5-10km päivässä. Vesijumpasta ja salista haaveilen, kunhan raaskin jättää vaan vauvan siksi aikaa isälleen hoitoon. Mä olen ehkä hiukan liian kiintynyt vauvaan.. Ihan parasta seuraa.. Pitää ehkä alkaa kattelee noita turun seudun vauva-jumppia :-)

Heh, jos B/C-kuppi on "tosi pieni" niin mikähän tää mun A mahtaa olla? Olematon :D? No jaa. Kyllä pienetkin voi olla sievät. Nyt tissit on kyllä suuremmat ja pyöreämmät ja naisellisen muhkeat, mutta ei vieläkään mitenkään valtavat. Ehkä bonus on, ettei ainakaan jää kovin pahasti riippurintoja? Onhan nää nyt ihan hauskan näköset kun on ihan täynnä, naurattaa suorastaan ku näyttää niin silareilta. Tai naurattaisi, jos ei olisi silloin niin arat ja suihkuttaisi maitoa pienestä kosketuksesta. Ja kovan tuntusethan ne täysinä on, ei kiva.

Mie en välitä tällä hetkellä kauheesti miun tisseistä. Ne on aika valtavat! Normaalistikin kuppikoko on ollut DD. nyt en ees uskalla arvailla missä kirjaimessa ollaan menossa :D Joo ja rintoihin on kans tullut pieniä raskausarpia, varsinkin yöaikaan täyttyvät niin kovasti maidosta, että en ihmettelekään..

Mä ihan järkytyin kun näin ristiäiskuvat kun täältä ylävinkkelistä maha on pienen näkönen mutta sivusta sitte ei.. :D Ollaan tässä mietitty että jos syntyis toinen poika niin mikä sille nimeks ja sanoinkin ne kuvat nähtyäni että niiden perusteella ei oo ollenkaan turhaa. Mulla on kyllä aina ollu pieni pömppis ja vastahan synnytyksestä on 2kk niin mihin se nahka siitä vielä oiskaan kutistunu. Arpia mulle ei tullu mitä ihmettelin kun kaikista pikku naarmuistakin jää aina arpi enkä rasvannu mahaa kun pari kertaa. Sit nousi maito ja tissit on pelkkää arpee... Niitä vielä aina imettäessä joutuu katteleen mutta onneks mies sano että nehän kertoo vaan elämästä niin oon koittanu olla vähän armollisempi. Ja on ne kyllä kaiken arvostakin, olkoon arpiset ja mahanahka löysä :)

Minulle tuli lopulta parit raskausarvet kummallekin puolelle napaa. Ja ne tulivatkin ihan sitten viimeisellä viikolla. Höh!

Kiloja tuli enemmän kuin laki salli (+20), mutta nyt on enää muutama jäljellä (arviolta 5 kg). Synnytyksestä on melkein 2 kk. Vanhoihin housuihin en mahdu mitenkään ja äitiyshousut ovat ärsyttävän lököt. Tänään aloitan jumppaamisen! Linea negra näkyy vielä ja navassa on tummaa ihoa. Tissit ovat nyt isommat ja varmasti riippuvat hieman kun lopetan imetyksen joskus vuoden päästä. Niiden ihokin näyttää ihan kummalta kaikkine suonineen jne. Tisseistä ei nyt ole niin väliä, mutta kroppa (ja ennen kaikkea mahan seutu) pitäisi saada kuntoon mahdollismman pian. Minulla on töitä tammikuussa ja silloin pitäisi olla "red carpet" -lookissa.

Tällä hetkellä ärsyttää, kun en vielä uskalla jumpata ihan 100% (varsinkaan suoria vatsalihaksia) ja samalla ei ole hajuakaan siitä millaiseksi oma keho sitten lopullisesti muotoutuu synnytyksen jälkeen. Tanssijana oma keho ja sen ulkonäkö ovat todella tärkeitä. Nyt kuitenkin oman kehon hallinta tuntuu hyvältä ja lihaksetkin tuntuvat toimivan kuten ennen. Tietysti voimaa ei ole paljoakaan, mutta se tunne lihasten työskennellessä on sama kuin ennen raskautta.

Toivon, että linea negra vaalenee pikavauhtia. On se jo osittain kaventunut ja himmentynytkin onneksi. Toivon, että saan tarpeeksi staminaa lihaksiin ja että maha näyttää siedettävältä tammikuun alussa. No, toivossa on hyvä elää! (Paitsi että hän on kuollut. Isoisäni näet.)

En tiedä tuliko nyt ihan oikeaan ketjuun. Pitäisi kai olla "Toipuminen raskaudesta" otsikko. Piti vain vähän purkautua, kun on pieni paniikki takapuolessa tuon aikataulun kanssa! Kehon palautumista ei kuitenkaan voi ylettömästi hoputtaa. Jotain olisi tehtävä, mutta en halua lähteä liian rankalla tahdilla juppaamaan liian aikaisin. Sekään ei ole hyvä asia.

Mulla myös tumma linea negra ja ruskea napa ja ruskeat nännit, sekä koko etuvartalo ruskettuneen näköinen edelleen, koska näistä pääsee eroon :/ ?? Raskausarpia en saanut yhtään mutta tätä hassua pigmenttiä kyllä.

Mulla tuli kainaloiden iho selvästi tummemaksi. Näytti kuin koko ajan olisi ollut pieni sänki. Todella hassua - mutta vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, jos väri lähtee joskus myös pois. Jos jää pysyväksi, niin mitään hauskaa siinä ei sitten olekaan.

Kainalot on muuten mullakin tummuneet! Ärsyttävää.
Ja nännit. Jäätävän tummat ja se koko nännipiha Waltawa. Ja noh, koko tissit on valtavat. Serkku kävi kylässä ja katto mua imettäessä, ja sano, että "jos sanan valta perään laittaa valta, niin se näyttää VALTAVALTA!!" :D

Mulla tummu nännipihat raskausaikana melkein mustiks mutta synnytyksem jälkeen väri vaaleni melkein ennalleen. Napa on mullakin ihan ruskee ja linea negra näkyy vahvana mutta siitä kyllä jotenkin tykkään.

Minunkin mielestä linea negra on kaunis! Sitä ei kyllä tarvii hävetä tai peitellä. :)
Mulla sitä ei "valitettavasti" tullut, mutta nuo arvet kyllä senkin edestä. Niihinkin alkaa tottua, kun tarpeeksi alasti tallustelee ja uskaltautuu sinne peiliinkin katseleen. :D

Minäkin olisin sen linea negran halunnut, se on kaunis! Mutta miekin sain vaan nuo hurjat arvet... Jotka yllättäen ei häiritse. Tiikerimassu :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Viime torstaina kun kirjoittelin noista omista raskausarvistani, niin nyt on tapahtunut jotain. Vajaassa viikossa ne ovat jotenkin hävinneet. Samoin linea negra on navan yläpuolelta lähes kokonaan nyt poissa (alapuolella on vielä oikein kunnon viiva). Aika ihme juttu. Kaksi kuukautta olen katsellut mahaani ja sitten yhdessä viikossa tulee selvästi näkyviä muutoksia. Tein tuossa parina päivänä sisimmäisiä vatsalihaksia ja jo nyt tuntuu tuo maha jotenkin pienentyneen. Taisi olla mulla joku "palautumis"viikko. JAY! Lisää samanlaisia!

Takaisin