Uskaltaisin syödäuskaltaakohan leipomosta tilattua kylmää/hyydytettyä juustokakkua syödä, jos valmistuksessa käytetyt juusto-/maitotuotteet pastöroitu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uskaltaisin syödäuskaltaakohan leipomosta tilattua kylmää/hyydytettyä juustokakkua syödä, jos valmistuksessa käytetyt juusto-/maitotuotteet pastöroitu?

Namituvalla on raskausystävällisiä salmiakkikarkkeja! Niitä saa tilattua netistäkin. Glykyrritsiinivapaita.Oon ehkä maailman kovin salmiakki- ja lakufanaatikko, joten niiden pois jättäminen on tehnyt tosi pahaa! Noiden Ruokaviraston ohjeiden mukaan muutama salmiakkikarkki tms pitäisi olla ihan ok, mutta mulle ainakin tuli vain paha mieli niin pienestä määrästä. Helpompi jättää vaan kokonaan pois
Muuten on ollut aika helppo pitäytyä suosituksissa, homejuustot vähän harmittaa mutta onneksi esim. se Aura pizzan päällä on ihan ok. Kahvia alkoi elimistö jotenkin hylkiä jo ennen positiivista raskaustestiä, pulssi nousi ihan kauheasti jos join enemmän kuin yhden mukillisen. Rooibosta olen kyllä juonut satunnaisesti, sain tietää vasta ehkä viikko sitten että Suomessa se on "kiellettyä", monissa maissahan sitä suorastaan suositellaan raskauden aikana.
Vasta näitä ketjuja lukiessa tajusin tuon aurinkorasvajutun. Täällä on tietty käytetty ihan huoletta "tavallista" aurinkorasvaa, voi itku... No, onneksi ei ole tullut vielä kauheasti sillä läträttyä kun lämpötilat ovat olleet niin maltillisia. Pitänee siirtyä fysikaaliseen aurinkorasvaan ja johonkin hassuun hattuun.
Siis ostin näitä tänään ja vedin puolen pussia ku leipääNamituvalla on raskausystävällisiä salmiakkikarkkeja! Niitä saa tilattua netistäkin. Glykyrritsiinivapaita.