Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meetvursti ja salami on sellanen pakastettava ja voin sanoo, että mä pakastinMä lueskelin noita ruokaviraston sivuilta, niin siellä oli aika kivasti lajiteltu niihin, mitä ei pidä mennä syömään ollenkaan, ja niihin, mitä ei nyt varsinaisesti suositella mutta voi syödä hiukan. Lakritsi ja salmiakki oli molemmat sellaisia, mitä nyt voi kuitenkin napata satunnaisestiJa tykkäsin siitä, kun siellä oli myös kerrottu miksei suositella. Ja esimerkiksi joissakin muuten kielletyissä lihatuotteissa oli, että voi syödä, mikäli pakastaa vähintään kolme vuorokautta -18 asteessa, että mahdollinen toksoplasma kuolee. (Tuo toksoplasmariski liittyy muuten myös kissan ulosteisiin! Itellä on koiria, niin olen googlaillut asiaa, mutta ilmeisesti koirista se ei tartu)

Niitä on onneks nykyään raskaana oleville sopivia lakuja myös!Mulle mikään muu rajoite ei tuota niin paljon tuskaa kuin lakritsi! Tykkään lakusta siis yleensäkin, mutta raskaana siihen tulee oikein kunnon himo. Kuopuksen kohdalla otinkin sitten synnärille mukaan kilon lakritsia ja elin ekan vuorokauden synnytyksen jälkeen lakulla ja ai että kun maistui hyvältä![]()
Onko lakuja? Sopivasta salmiakista oon kuullut, mutta lakuista en. Kaikki vinkit tänne kiitos!Niitä on onneks nykyään raskaana oleville sopivia lakuja myös!![]()
Ooh vuohenjuusto on niin ihanaa, täytyy tehdä siitä jotain laatikkoruokaa tai keittoa jos tekee hirveästi mieli!Hei mitä on noi raskausystävälliset salmiakit? Kiinnostaa!
Itellä esikoinen tulossa ja melko tarkasti yritän niitä ruokaviraston ohjeita noudattaa ja muutenkin panostaa terveellisyyteen ruokavaliossa. Terveellisyyspuoli menee vähän väsymysasteesta riippuen niin ja näin, mutta noiden kiellettyjen tai ei-suositeltujen asioiden välttelyä en oo kokenut hankalaksi. Paitsi sitä salmiakkia tekisi mieli.Myös vuohenjuustosta ja aurajuustosta kokonaan luopuminen ois voinut tehdä tiukkaa, mutta kuumennettunahan ne on varsin fine.
Ainakin Fazerin Salta Katten.Hei mitä on noi raskausystävälliset salmiakit? Kiinnostaa!![]()