Raskausajan ruokavalio

Mulla tohon jatkuvaan "nälkään" auttaa et juon. Toki mulla ollut aina sama ongelma että en juuri koskaan tunne janoa mutta nälkä sitäkin useammin ja usein vielä ihan turhaan eli oikeesti pitäis vaan juoda. Nykyään ilmeisesti elimistö tarvii noin 3l vettä että on tyytyväinen ja silloin nälkä ja napostelu pysyy kurissa. Mutta varmaan hyvin yksilöllistä.
 
Ronsu juu juon, juon ja vain juon mutta se auttaa vaan hetken :eek: syön enempi kun mun 100kg mieheni :D tätä menoa kohta samankokoinen kun se:p
 
Lomalta paluun jälkeen lueskellut foorumia läpi ja tää ketju ois kyl pitänyt jättää lukematta :joyful: alkoi tehdä mieli aivan ja kaikkea... makkarapannua, grillattuja susheja, munkkeja, suklaakakkua,(en edes tykkää yleensä leivoksista tai pullista) pinaattikeittoa kananmunilla yms... Kiitos toverit :hilarious:
 
Ronsu juu juon, juon ja vain juon mutta se auttaa vaan hetken :eek: syön enempi kun mun 100kg mieheni :D tätä menoa kohta samankokoinen kun se:p

Juu siinä kohtaa mä rupesin juomiseen kiinnittää huomiota kun totesin että syön saman verran kun mies, joka kuitenkin aktiivisesti treenaa salilla muun liikunnan lisäksi[emoji23] mutta juu eihän juominen varmasti kaikilla auta. Itella vaan sen verran kieroutunut kroppa että ei tiiä mitä se tahtoo[emoji23]
 
Tietääkö kukaan et saako semmosia yskänpastilleja syyä jossa on eukalyptusöljyä (0,6%), mentolia (0,2%)? Mietityttää siis siks ku ovat tommosia eteerisiä öljyjä et vaikuttaako jotenkin sinttiin?
Laitoin terkulle viestiä mut en oo saanut vastausta ja köhin täällä keuhkojani pihalle...
 
Ihan ohi aiheen kysyn vaan, mikä terhie sun vointi on? Loppuiko vuotelu?
 
Tietääkö kukaan et saako semmosia yskänpastilleja syyä jossa on eukalyptusöljyä (0,6%), mentolia (0,2%)? Mietityttää siis siks ku ovat tommosia eteerisiä öljyjä et vaikuttaako jotenkin sinttiin?
Laitoin terkulle viestiä mut en oo saanut vastausta ja köhin täällä keuhkojani pihalle...

Vastaan itselleni että saa, pastillit on kuulemma ihan Ok... mikäli joku sitä miettii...
Eteerisissä hierontaöljyissä vaan kannattaa olla varovainen! Näin mun Th osaskertoa:)
 
Mun tekee mieli sinihomejuustodippiä. Siihen porkkanoita ja kukkakaalia. En tiedä, miten kestän syyskuulle ilman tota..
 
Aaarrgghh!! Täälä mä kärvistelen nälissäni, kun pitää paastota huomista sokerirasitusta varten Tosi viisasta tulla lukemaan ruokajuttuja
 
Niin muuten löyty se rohto nälkään! Ei oo tullu syötyä läheskään yhtä paljon kun kurkku kipee ja santapaperia, nenä niin tukossa että ei haista mitään, suussa jatkuvasti yskän pastilli ja miljoona mukia teetä :wink eli kunnon räkätauti päälle ja taskut täyteen pastilleja, toimii:p
 
Maam muten ois jos sulatat sitä homejuustoa esim smetanaan tai tilkaan kermaa?

Hmm. Erittäin varteenotettava vaihtoehto :) vaatii tosin kärsivällisyyttä että sössö kylmenee sopivaks taas kuumennuksen jälkeen :D
 
Hmm. Erittäin varteenotettava vaihtoehto :) vaatii tosin kärsivällisyyttä että sössö kylmenee sopivaks taas kuumennuksen jälkeen :D

Teet aamulla ja syöt illalla:winktai kuumennuksen jälkeen vesihauteeseen ja sekoitat, sit hetkeksi pakkaseen:wink sanoisin että valmista suht nopsaan:p
 
Niin muuten löyty se rohto nälkään! Ei oo tullu syötyä läheskään yhtä paljon kun kurkku kipee ja santapaperia, nenä niin tukossa että ei haista mitään, suussa jatkuvasti yskän pastilli ja miljoona mukia teetä :wink eli kunnon räkätauti päälle ja taskut täyteen pastilleja, toimii:p

Ehkä mä kuitenkin valitsen sittenkin mieluummin jatkuvan nälän kuin kurkkukivun ja kauheen räkätaudin :grin Kovasti tsemppiä ja paranemista flunssasta.
 
Siis joo, olikin ihan sarkastinen viesti:wink en kyllä tätä toivois kelleen... muut onkin jo suht kunnossa paitsi mä ja mun vaavi:sad001 mieskin valittelee oloja mut se ei oo varsinaisesti mun murhe:p
 
Takaisin
Top