Raskausajan ruokasuositukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä kun oli puhe noista mustista karkeista niin onks kellään kokemusta noista ”raskaussalmiakeista”? Maistuukohan yhtä hyviltä. 😁 tuolla oli ainakin jotain:

täällä kun oli puhe noista mustista karkeista niin onks kellään kokemusta noista ”raskaussalmiakeista”? Maistuukohan yhtä hyviltä. 😁 tuolla oli ainakin jotain:

Ainakin oon syönyt joskus persikka- sekä karhunvatukkasalmiakkia näistä ja tykkäsin. :Grinning Face: En ollut sen enempää miettinyt, että sisältävätkö kaikki tavanomaiset ainesosat, kun en silloin ollut raskaanakaan.

Pitää varmaan tilata, mä muutenkin siis tykkään salmiakista mutta nyt varsinkin on tehnyt mieli. Yksi niistä harvoista asioista mitä mun tekee mieli syödä tässä raskaudessa:tears:

Muutaman salmiakin oon aina välillä napsinut kyllä, joskus aikasemmin sain jopa kehotuksen syödä kun verenpaineet on raskaanakin tosi matalat.

Mä söin näitä esikoista odottaessa ja olivat tällei täysiverisenä salmiakki-ihmisenä tosi hyviä, mutta mulla tuli jostain syystä aina parin karkin jälkeen tosi huono olo, niin jäi lopulta herkuttelut vähiin. Mut maun puolesta suosittelen salmiakista tykkääville!

Takaisin