Raskausajan ruokasuositukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällä kun oli puhe noista mustista karkeista niin onks kellään kokemusta noista ”raskaussalmiakeista”? Maistuukohan yhtä hyviltä. 😁 tuolla oli ainakin jotain:

täällä kun oli puhe noista mustista karkeista niin onks kellään kokemusta noista ”raskaussalmiakeista”? Maistuukohan yhtä hyviltä. 😁 tuolla oli ainakin jotain:

Ainakin oon syönyt joskus persikka- sekä karhunvatukkasalmiakkia näistä ja tykkäsin. :Grinning Face: En ollut sen enempää miettinyt, että sisältävätkö kaikki tavanomaiset ainesosat, kun en silloin ollut raskaanakaan.

Pitää varmaan tilata, mä muutenkin siis tykkään salmiakista mutta nyt varsinkin on tehnyt mieli. Yksi niistä harvoista asioista mitä mun tekee mieli syödä tässä raskaudessa:tears:

Muutaman salmiakin oon aina välillä napsinut kyllä, joskus aikasemmin sain jopa kehotuksen syödä kun verenpaineet on raskaanakin tosi matalat.

Mä söin näitä esikoista odottaessa ja olivat tällei täysiverisenä salmiakki-ihmisenä tosi hyviä, mutta mulla tuli jostain syystä aina parin karkin jälkeen tosi huono olo, niin jäi lopulta herkuttelut vähiin. Mut maun puolesta suosittelen salmiakista tykkääville!

No nyt yrittänyt kahvin lopettaa kun ei tee mieli. Muuten nyt syönytkin varmaan ihan ok, mutta tietty ennen kuin tiesin raskaudesta niin oli kyllä syöty vähän muitakin juttuja

Tässä muuten vinkki kaikille joilla on salmiakin himoa
näitä löytyy ainakin jostain paremmin varustelluista k ja s marketeista ja pystyy varmaan tilatakin jostain. Auttoi salmiakin himoon :Winking Face:

Ai täällä olikin tuo jo jaettu! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mutta se mitä itse söin oli iha hyvää, koostumukseltaan vähän erilaisia kun oikeet salmiakit (vähän jotenkin jauhosempia) mutta makutuntuma oli oikea ja helpotti salmiakin himoon oikein hyvin :tears:

Tässä muuten vinkki kaikille joilla on salmiakin himoa
näitä löytyy ainakin jostain paremmin varustelluista k ja s marketeista ja pystyy varmaan tilatakin jostain. Auttoi salmiakin himoon :Winking Face:
Oon pyytänyt näitä joululahjaksi 😄

Huomasin, että noita on lähi k-supparissani! Sinne siis heti huomenna. Rakastan salmiakkia ja lakritsia ja täytyy myöntää, että muutama on tullu syötyä myös raskauden aikana huonolla omallatunnolla. Ehkäpä näissä olis ratkaisu tähän himoon.

Takaisin