Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se on kyllä täälläkin paheena. Mä oon pyrkinyt juomaan vain kaksi kuppia päivässä, mutta kuppien koko vaihtelee Mä kyllä uskon, että kohta jää kahvin juonti kokonaan pois. Tai ainakin aiemmassa raskaudessa ei maistunut kaksi viikkoa plussasta enää pisarakaan.Kahvi on mun paheeni, vielä en ole edes vähentänyt.
Oon juonut energiajuomia yhden päivässä 16 vuotiaasta asti ja nyt olen siis 35. Muuten olen elänyt elämääni suhteellisen päihteettömästi ja pitänyt tämän yhden guilty pleasuren Mutta voi juku tekee tiukkaa olla ilman. Ei niinkään enää fyysisesti mutta henkisesti. Eilenkin löysin itseni vaan tuijottamasta kaupan Red Bull kaappiin niinku mikäkin vampyyri
Noccoa odotellessa täälläkin, päihteitä en käytä, mutta piruvie tekee kipeää kävellä noccohyllyjen ohiOon juonut energiajuomia yhden päivässä 16 vuotiaasta asti ja nyt olen siis 35. Muuten olen elänyt elämääni suhteellisen päihteettömästi ja pitänyt tämän yhden guilty pleasuren Mutta voi juku tekee tiukkaa olla ilman. Ei niinkään enää fyysisesti mutta henkisesti. Eilenkin löysin itseni vaan tuijottamasta kaupan Red Bull kaappiin niinku mikäkin vampyyri
Noccoa odotellessa täälläkin, päihteitä en käytä, mutta piruvie tekee kipeää kävellä noccohyllyjen ohi
Jos hirveästi tekee mieli limsaa niin joisitteko enemminkin tavallista sokerilimsaa vai lightiä jossa sokerin sijaan makeutusaineita? Mietin että kumpihan on vähemmän paha vauvalle? Mulla viime raskaudessa ennusteltiin isompaa vauvaa ja lääkäri sanoi että kannattaa jättää sokerit ja hiilihydraatit minimiin. Siksi mietin että onkohan turha sokeri tässäkin raskaudessa ongelma. Oikeasti mulla suht terveellinen ruokavalio mutta kyllä sitä vaan limsaa ja herkkuja välillä tekee mieli.
Joo siis mikä tää nälän määrä on? Syön enemmän ku mun mies ja lapsi yhteensä ja silti tuntuu et vois vähä syyä lisää No eiköhän se siitä tasaannu jos/kun pahoinvointi alkaa.Oon kyllä yllättynyt miten helposti oon onnistunut jättämään kahvin pois! RAKASTAN kahvia, ihan jo makua, ja hifistelen hienoilla pavuilla ja drippereillä... Mutta nyt on ikävä lähinnä lauantain aamupäiväkahvia ja sitä fiilistä. Mutta toki raskautta ennakoi kaksi kahvimukillista, jotka meni irvistellen alas, joten vissiin kroppa todella hylkii sitä tietoisesti. Mikään muu ei nimittäin maistu oudolta.
Mut mitä muuta karkkia edes on kuin erilaisia salmiakkeja?! Ei ees tee kovin paljon mieli karkkia, kun suklaa on vähän meh ja viinikumit samoin.
Mutta tää NÄLKÄ. Vielä ei tarttis lisätä ruokailua yhtään mutta kroppa huutaa hiilaria. Ehkä se on osittain kylmemmät ilmatkin mitkä sen tekee, mutta voisin syödä pastaa vaikka kottikärryllisen päivässä.
Oliskohan jollain jotain vinkkiä kattavasta listasta kiellettyjä ruokia? Kaikki perusjutut vakuumikaloista ja pehmeistä juustoista jne on tiedossa, mutta google antaa hirveän huonosti mitään listaa esim. yksittäisistä kasviksista, joista voi olla haittaa. Mulla on esimerkiksi vielä lehtimangoldia penkissä vaikka kuinka, mutta siitä on jossain ollut viitteitä ettei saisi syödä?! Samoin fenkoli. Oon siis pääosin kasvissyöjä enkä halua ylimalkaisten kieltolistojen takia vahingossa syödä jotain sopimatonta rehua, joka yleensä kuuluu arkiruokiini (goodbye for now, rakkaat seesaminsiemenet )
Mä olin ennen addiktoitunut Pepsi Maxin ja join raskauden aikana myös semi huoletta koska aspartaami oli "hyväksyttyjen listalla" toisin kun suklaroosi ja asesulfaami k. Nyt kun oon lueskellut aspartaamista enemmän niin jätin senkin lähes kokonaan viime keväänä Mutta sokerilliset liput satunnaisesti nautittuna on ihan ok =)Jos hirveästi tekee mieli limsaa niin joisitteko enemminkin tavallista sokerilimsaa vai lightiä jossa sokerin sijaan makeutusaineita? Mietin että kumpihan on vähemmän paha vauvalle? Mulla viime raskaudessa ennusteltiin isompaa vauvaa ja lääkäri sanoi että kannattaa jättää sokerit ja hiilihydraatit minimiin. Siksi mietin että onkohan turha sokeri tässäkin raskaudessa ongelma. Oikeasti mulla suht terveellinen ruokavalio mutta kyllä sitä vaan limsaa ja herkkuja välillä tekee mieli.