Raskausajan ruokasuositukset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän prismassa ei näitä ollu, niin joutuu odottaa ensi perjantaille kun mennään sitten citymarkettiin että jospa siellä olisi. Mä haluan maistaa näitä, kun nyt niin moneen kertaan tullu netissä vastaan.. 😆
Joo, cittarista mäkin ostin. Ei oikein muualla oo.
Kalliita nuo salmiakit on, mutta joka pennin arvoiset!
 
Mähän lähdin sitten Pepsin suhteen sen verran extreme-linjalle, että pyrin olemaan nyt kokonaan ilman. Pepsi Max on siis paheistani pahin. Joskus saatan sallia itselleni tölkin normi-Pepsiä, vain hätätapauksessa Maxin.

Tulin siihen tulokseen, että yritän nyt vältellä kaikkia aspartaamilla makeutettuja juttuja. Ihan vain siksi, että niistä ei ole riittävästi tietoa raskausajan käytössä.

Tämä tarkoittaa kohdallani myös sitä, että perinteinen pikaruokapaikkojen juomavalintani Fanta Zero muuttuu normi-Fantaksi.

Tosin, nyt asiaa selvittäessäni huomasin, että ainakaan Hesellä ei näyttäisi olevan muuta kuin Fanta Zeroa. 😮 No, sitten ehkä mieluummin normi-Cola. Kofeiini kun rajoittuu mulla normaalisti lähinnä kaakaoon, suklaaseen, satunnaiseen teen juontiin (josta voi aina valita vähemmän kofeiinia sisältävän vaihtoehdon) ja kerran kuussa Espresso Housen Matcha latteen. 😅
 
Mä kanssa olen juonut melko paljon erilaisia zero-limsoja, mutta nyt luovuin niistä kanssa kokonaan just tuon aspartaamin takia. Yllättyin miten helpolla sen kanssa pääsin, ei ole oikeastaa tehny edes mieli.
 
Takaisin
Top