Mä olen koukussa Pepsi Maxiin ja nyt vuoden verran juonut kofeiinitonta. Eiköhän löydy colasta myösMulla lähinnä nuo juustot ja kuivattu kiha (parman kinkku yms) on rajoittavia... ja kokis! Etenkin brietä ja camenbertiä jää ikävä talvella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen koukussa Pepsi Maxiin ja nyt vuoden verran juonut kofeiinitonta. Eiköhän löydy colasta myösMulla lähinnä nuo juustot ja kuivattu kiha (parman kinkku yms) on rajoittavia... ja kokis! Etenkin brietä ja camenbertiä jää ikävä talvella
Jep onneksi voi syödä esim pitsassa kuumennettuna! Jouluna se vaan on parasta kylmiltään piparin päälläOnneksi aurajuustoa voi "valmistettuna" eli siis kuumennettuna syödä. Vaikka parasta se ois just sellaisenaan juustopöydästä
Teilläkin pienellä ikäerolla! Näillä meidän tyypeillä tullee vuosi eroa.
Jostain luin, että Valion tuorejuustot on pakattu kuumina, joten niitä ainakin on ok syödäKielletyllä listalla lukee tuorejuusto, ei siis vaikka juustokakkua saa syödä?
Meillä ainakin pakasteparsakaalit höyrytetään höyrytoiminnolla 100 asteessa uunissa, ja sitten jäähdytetään jäähdytyskaapissa tarjoilulämpötila asteeseen salaattipöytään. Toki myös maustetaan ennen tarjolle laittoa.Tykkään parsakaalista, ja lounaalla kokosin salaattipöydästä kunnon pinon. Sitten ensimmäisen jälkeen tajusin, että nii pakastevihanneksethan kai pitäs kuumentaa kunnolla, että ne olis ruokasuositusten mukaisia. Nää oli selvästi pakasteparsakaalia. En kyl viittiny alkaa selvittelee, että miten noi oli valmistettu. Jäi sit syömättä loput
Meidän prismassa ei näitä ollu, niin joutuu odottaa ensi perjantaille kun mennään sitten citymarkettiin että jospa siellä olisi. Mä haluan maistaa näitä, kun nyt niin moneen kertaan tullu netissä vastaan..Tässä mun raskausajan herkkuhimoihin pelastus!
View attachment 136401