Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla vähän sama! On tullut juotua energiajuomia kahvin sijasta, toki kahviakin joskus.Mulla päänvaivaa tuottaa energiajuoman puute Lopetin kuin seinään heti plussasta, mutta tää unettomuus tekee ilman olemisesta kyllä tukalaa Kahvia en juo kun joskus ja jouluna. No ehkä tää helpottaa
Oi ei hauska, mutta joskus vain unohtuu. Mäkin olin kauhean tarkka esikoisen aikana, nyt ei jotenkin ole taas ehtinyt sisäistää että ollaan raskaanaEkassa raskaudessa ainaki seurasin tosi tarkasti rajoituksia, vaikka lähipiirissä vähän toppuuteltiin ja melkein jo naureskeltiin paitsi kun melkein miehen kanssa treffeille hienoon ravintolaan ja vahingossa tilasin suurinpiirtein kaikkea kiellettyä samalle lautaselle tajusin ku alkuruoka tuli nenän eteen et hei hetkinen.. Mies söi kaks alkupalaa, mie leipää onneksi pääruokaan ehti siinä vaiheessa vielä vaikuttaa
Joo, eniten harmittaa että mulla toka joulupöytä putkeen, kun joutuu jättää suosikkeja poisTäytyy tosiaan taas yrittää painaa näitä mieleen... monet on kuitenkin sellaisia mitä vaan välillä syö, niin vaikeampi muistaa.
Joulupöytään ainakin vaikuttaa.
Jep mäkin jo harmittelin että jää nyt graavilohi joulupöydässä syömättäTäytyy tosiaan taas yrittää painaa näitä mieleen... monet on kuitenkin sellaisia mitä vaan välillä syö, niin vaikeampi muistaa.
Joulupöytään ainakin vaikuttaa.
Täällä ihan sama harmitus! graavilohi, kylmäsavulohi ja aurajuusto on pahimmat menetykset. Viime jouluna olin viimeisillään esikoista odottaessa ja nyt sitten taas raskaanaJoo, eniten harmittaa että mulla toka joulupöytä putkeen, kun joutuu jättää suosikkeja pois
Onneksi aurajuustoa voi "valmistettuna" eli siis kuumennettuna syödä. Vaikka parasta se ois just sellaisenaan juustopöydästäTäällä ihan sama harmitus! graavilohi, kylmäsavulohi ja aurajuusto on pahimmat menetykset. Viime jouluna olin viimeisillään esikoista odottaessa ja nyt sitten taas raskaana