Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänään desimitalla mittasin minkä verran juon normaalisti aamulla kahvia. Se on noin 4dl. Ja näitä yleensä 2x. Eli 8dl olen juonut päivässä. Sitten mittasin sen sallitun 3dl ja se on noin yhden muumimukin verran. Tää on itselleni ehkä näistä vältettävistä jutuista vaikein.. Kävin ostamassa kofeiinitonta kahvia niin teen siitä sitten iltapäiväkahvit jatkossa
Mulla on aikaisemmissa raskauksissa etonut kaikki maustetut teet. Ostin mustaa maustamatonta ja avot!Mä en oo ikinä oppinut kahvia juomaan, mutta nimimerkki antaa vähän osviittaa mitä litkin. Nyt tosin en ole muutamaan viikkoon voinut teetäkään juoda, kun se etoo niin paljon
Fiksu keho sulla kun hylkii tollasta mikä ei ole hyväksi nyt (poislukien pähkinät)!Minä olen myös kahvisieppo, varsinkin aamutsufe on pyhä toimitus. Yllättäen kaikkien raskauksien alussa samat kamat eli kahvi, suklaa ja pähkinät on alkaneet tökkiä.
Jaan tämän(kin) harmin! Vaikka voihan sitä valikoidusti syödä toki erilaisia susheja, mutta ei se oo täysin sama.Mullekin tuo kahvin rajoittaminen on hankalaa. Hyvä kun joku sanoi siitä kofeiinittomasta kahvista. Se lähti heti ostoslistalle
Sushi on mun lemppari ruoka mitä käydään ulkona syömässä. Sitä ei ole sinänsä vaikea vältellä mutta sitä kyllä haluaisi muutaman kerran 9kk aikana syödä
Voi eii, mitkä jouluruoat on kiellettyjä?Mulle kyllä nää ruokarajoitukset osuu aika kovasti, sushi ja tapakset on lempiruokaa ja sour-oluiden maistelua lähes harrastan (en humaltumismielessä). Myös lakritsia himoitsen kovasti. Joulu on jälleen vähän ikävä ruokien suhteen jos sinne asti pääsen, mut joka (onnistuneessa) raskaudessa on ollut sama juttu - aina jouluherkut jääneet välistä.
Kypsentämättömät kalat varmaan osalle iso harmistus, itselle kinkku ja laatikot kohokohta, niin ei haittaaVoi eii, mitkä jouluruoat on kiellettyjä?