Sushi ja teet tuottavat täälläkin tuskaa.. Avocadonigirit eivät kyllä tuo mitään helpotusta tähän asiaan. Ja yleensä en syö hirveästi karkkia, mutta muutama viikkona on tehnyt jostain syystä mieli ihan älyttömästi pehmeitä salmiakkitassuja..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lämpimissä voileivissä tai pitsassa kuumennettuna?Ja Jos meetwurstista tykkää, ni siitä en kyllä keksi raskausajan sopivaa versiota heti..
Luulen että tämä jää mulle ainaki käyttöön.Lämpimissä voileivissä tai pitsassa kuumennettuna?
Mulle homejuusto on iso ongelma. En toki syö (paitsi auraa kuumennettuna), mutta brie-täytteinen crpisantti olisi vaan niin hyvää. Tänään laskin, että 5 kuukauden päästä pääsen sellaista taas syömään...Ja täytyy muuten sanoa, et jännän vähän esim homejuustot ollu ongelmana, kun niitä veikkasin ennen raskautta kaipaavani tosi paljon. Toisaalta yleensä niitä tuli syötyä viinin kanssa, joten kun ei oo sitä viiniä juonut, niin ehkä sit vähemmän tehny juustojenkaan kans vaikeeta.