Raskausajan ruokajutut

Mä yritän tehdä lähtöä ikeaan. Siellä tarkoitus syödäkin. Tällä hetkellä valitsisin lihapullat, mutta saa nähdä mihin sitä päätyy kun sen aika tulee! :D
 
Tänään paljastu, että se närästys ehkä johtuukin maitorahkasta, vaikka tänään koitin pikkasen makeempaa luonnonjogurttia ni silti meinaa tulla koko ajan ylös. eli kaikki löllöt syötävät jää nyt vähäks aikaa. ostin eilen suolasen himoon ruissipsejä (rainbow on edullinen, mutta yhtä hyvä ku linkosuo) ne on kuivia ja maistuu hirmu hyvälle sellasenaan. yleensä teen tonnikala-tuorejuusto-paprika-kurkku -täytteellä, mut nyt parhainta ilman mitään :) eikä nouse ruokatorveen, ku ovat niin kuivua. Paras krapula syöminen (lue festarimättö :D), mikä ei o koskaan noussu ylös on Raffelit. Jos tää närästys kehittyy oikeeks pahoinvoinniks nii mie ainaski kokeilen niitä :) jos ne sitten enää maistuu
 
Hemsku: Ihan vaan porkkanaa, perunaa ja kukkakaalia :) Mausteena kasvisliemikuutio, ripaus suolaa ja ripaus perunamaustetta. Sekä pieni loraus ruokakermaa :)
 
Pitihän se munkin sortua hampurilaisateriaan :D Nyt on maha kunnolla pömpöllään tuosta mättämisestä :D
 
Mä en ikinä sinne heseen asti päässyt :sad001 töiden jälkeen se mieliteko oli ihan nou nou, vaan mandariinit uppoaa ja uusin mieliteko mehujää!
 
Mä sorruin pussilliseen karkkia! Ai luoja kun näin karkkipussin kaapissa, ei menny kauaa kun se oli käsitelty :P Örps.
 
Omalla tavallaan lohduttavaa kuulla, että jollain muullakin muuttuu uppoavat ruoat noin nopeasti.. :D
 
Tänään syöty kanankoipi-peruna-kasvisvuokaa ja ainakin sata välipalaa.. Uusin suosikki on rasvattoman maustamattomn jogurtin ja mustikkamehukeiton sekoitus. Kohta saunaan ja sit kinkkupiirakka iltapalaks. :)
 
Mulla kans välipalojen välipaloja koko ajan :P
Kaikki suolainen menee nyt erityisen hyvin. Sipsejä tekis mieli hakea lähikaupasta iltamässyks :P Nyt pitää tahdon voimalla koittaa löytää niitä terveellisempiä vaihtoehtoja ennenkun karkaa käsistä :D
 
Olis kyllä ihanaa, jos maistuis jotkut jogurtit/rahkat yms. Mutta kun ei. Ja nyt pistin itseni leivän osto kieltoon! Muka tekee mieli - sitten syön sen palan ja pelkkä ajatus etoo. Joten ei leipää enää! :D
 
Täälläkin tuli Heselle sorruttua! Mutta niitä kummallisia mielitekoja ei ole kuulunut. Saa nähdä tuleeko tällä kertaa... Edellisessä yrityksessä oli riesana vain se jatkuva nälkä ja napostelu koko ajan!
 
Edellisessä raskaudessa aloin jo ennen plussaa himoitseen kanaa, vaikka se on ollut semmonen mitä en oo pystynyt syömään ollenkaan. Synnytyksen jälkeenkin vielä upposi, mut nyt tää raskaus on saanut mut taas ällöön sitä. Nyt ei sit oo tullutkaan mitään himotuksia eikä muita ällötyksiä. :)
 
Joskos mulle tässä raskaudessa iskis himo edes johonki. Esikoisen kanssa en huomannu mitään :/ Mieskin kaipaili jo niitä kuuluisia mielihaluja, ku itellä teki mieli herkutella :D
 
Mulle on osunut vaan ihmeen huonoja mielihaluja, kun mies pyörittelee vaan päätään. Pizzani ei kelvannut, kun eihän kukaan tällaista. Kananugetit kermaviilillä reilu viikko sitten ei ollut yhtään parempi. Puhumattakaan grillatusta broilerista, jota tämä ei voi sietää. Missä on mun makean syömis halu? Elämä ilman makeita tuntuu hassulle! :D
 
Mua alkoi nyt kiinnostaa, että mitä aBulla oli pizzassa täytteenä? :)
 
Siis pohjustetaan tätä sillä, että syömme hyvin lihapitoisesti normaali arjessa ja se ohjaa myös pizza valintoja :D tällä kertaa oli paprikaa, tomaattia, ananasta ja kebabia. Kebabit kaivelin pois, koska täytyi keksiä 4s täyte pizzaan.. Olisin halunnu persikkaa, mutta sitä ei saanut?!
 
Takaisin
Top