Raskausajan liikunta

Olen ollut aktiivinen koiran kanssa lenkkeilijä, mutta alkuraskauden väsymys on ollut ankara ja kaatanut minut unten maille aivan liian usein. Nyt viimeisen viikon aikana olen kokenut jo hieman piristymistä ja toivon lenkkeilyn jälleen jatkuvan.

Uimaan kaipaisin myös kovasti.

Mun arkeen ei pilatesta lukuunottamatta juurikaan liikunnallisia harrastuksia ole kuulunut. Nyt jätän tuon pilateksen pois, vaikka muutaman viikon vielä voisin käydäkin.
Mulla arkeen aktiviteetteja tuo nuo 3-7v lapset sekä 3kpl hevosia jotka tässä samalla tontilla asuvat. Tallityötä ja muuta hevosiin ja lapsiin liittyvää siis kyllä riittää ja se estää ihan kasvamasta tänne sohvan pohjaan kiinni.

Kuntosalin ehdin aloittaa samalla viikolla kuin tein positiivisen testin. Siellä on vähän olosta riippuen tullut käytyä 1-3 kertaa/vko. Saa nähdä kuinka pitkään koronan kanssa salilla uskaltaa käydä, pitää seurailla alueen tilannetta. Lisäksi pääasiassa kävelylenkkejä. Niillä on joutunut välillä himmailemaan, pääasiassa närästyksen aiheuttaman kuristavan tunteen vuoksi.

Takaisin