Raskausajan liikunta

Mä oon vielä tehnyt jumpassa askelkyykkyä, normi kyykkyä ja sumokyykkyä mutta jätin painot pois kun viimeinen kolmannes alkoi ja pakko sanoa että ei siihen lisäpainoa tarvitse. Hyvän treenin saa jaloille ihan "omalla" painolla :D
 
Kans totesin viime kerran jälkeen, et tää oma kasvanut paino on ihan riittävä vastus kyykkyihin :) mulla askel-kyykky aiheuttaa nivusiin aikamoiset tuntemukset jälkikäteen, et jätin pois suosista.
 
Itsellä tuntuu, että liikunta jäänyt aika vähille. Kävelylenkkejä tehnyt, mutta nyt alkaa tahti aika lailla hidastua :meh: Ei vaan pääse nopeammin tai se ei tunnu miellyttävältä.
 
Mullakin tota samaa. Vähänkin reippaammin yrittää kävellä, niin välittömästi alkaa mahassa ja selässä tuntemukset. Mieskin totes, ku oltiin yhessä kaupungilla, että on aika paljon vauhti hidastunu.
 
Vauhti hidastunut täälläkin. Ei vaan pysty kävelee yhtään reippaammin. Koiran esittäminenkin näyttelykehässä saa hirmuisen puuskutuksen aikaiseksi o_O

Kyllä ootan sitä, että pääsee taas liikkumaan normaalimmin. Tyhjästä on aloitettava kunnon kohottaminen, mutta onneksi se alkuvaihe on nopeeta.
 
Pihalla kun kävelee niin ei tule juurikaan tuntemuksia, mutta heti kun marssii pihatietä pitkin lenkille niin johan alkaa vihlasuja olemaan. Niitten takia kävely on niin hidasta ettei paljon hengästytä :D Agilityssäkin pystyy juoksentelemaan, mutta rauhallinenkaan lenkkeily ei onnistu ilman kipuja. Mies ottaakin ne kiskovat koirat ja minä hiivin rauhallisemman kanssa perästä :)
 
Kyllä liikunnaksi on riittänyt tällä hetkellä nuo pihahommat ja siivoaminen. Ei ole pahemmin ollut energiaa lähteä vielä lisäksi salille treenaamaan. Josko tällä viikolla jaksais kävästä, kun on luvattu aika kylmää ja kurjaa keliä..
 
Tällä hetkellä pyrin reippailemaan koirien kerran päivässä. En tiedä sitten mikä vauhti oikeasti on, mutta itse hengästyn ja supistuksia tulee (sitähän tässä haenkin). :)
 
Takaisin
Top