Tiikerityttö
Jostain jotain jo tietävä
Mitäs mammat harrastaa ja ootteko miettinyt joudutteko mahdollisesti rajoittaan jossain vaiheessa raskautta liikkumistanne?
Nyt alkuraskaudesta itse koitan tehdä kaikkea vielä normaalisti. Tosin parantumisvaiheessa oleva sormimurtuma vähän rajottaa. Lenkkeilyä ja jumppaa tulee puuhasteltua kotitöiden ja puutarhahommien lisäks. Kesällä ehkä uskaltaudun lentopalloa pelaan, jos maha ei oo sillon vielä kauheen pomppiva malli. Ens syksyn jääkiekkokauden skippaan kyllä turvallisuussyistä.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Nyt alkuraskaudesta itse koitan tehdä kaikkea vielä normaalisti. Tosin parantumisvaiheessa oleva sormimurtuma vähän rajottaa. Lenkkeilyä ja jumppaa tulee puuhasteltua kotitöiden ja puutarhahommien lisäks. Kesällä ehkä uskaltaudun lentopalloa pelaan, jos maha ei oo sillon vielä kauheen pomppiva malli. Ens syksyn jääkiekkokauden skippaan kyllä turvallisuussyistä.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Itse olen käynyt vielä ratsastamassa, kuulemma viikolle 16 voi hyvinkin jatkaa harrastusta. Tietysti on ihan itsestä kiinni miten uskaltaa/jaksaa? Meinasin itse vielä käydä, oman voinnin ym mukaan. Lisäksi pelaan jalkapalloa, sen jatko on nyt vähän niin ja näin. Kummassakin on omat riskinsä....
Tähän asti muuten pystynyt tekemään normaalisti, mitä nyt välillä pitää ottaa iisimmin, kun huimaa..