Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@anisusa mä himoitsin kanssa edellisessä km raskaudessa sinappia ja sitähän oli sit pakko saada koko ajan!
Tässä raskaudessa on himottanut ainakin riisi, suolakurkut (sieltä tynnyristä), raviolit tomaattikastikkeessa, jauheliha ja hedelmät.
Hanavesi ei kyllä täälläkään uppoa millään, eikä myöskään tiivistemehut/limut. Joten (sitruuna)vissyä on tullut juotua oikeen urakalla.
Mitään herkkuja ei oikeen tee mieli paitsi jäätelöä välillä, eikä myöskään mitkään fritti ruuat tai "roskaruoka".
Mä saatoin syödä ihan lusikalla suoraan tuubista. Mutta mulla kanssa meni makkarakeittoon sitä jne... ihan "perus"Toi sinapin syönnin vein niin nextille levelille, että päädyin laittamaan sitä jopa salaattiin nuudeleiden kans se oli aivan ehdotonta myös. Itselle tää oli hassun omituista, puolisoki katto kyl mua silmät pyöreänä siinä vaiheessa kun tilanne eskaloitu siihen, että meni jopa salaatin kastikkeesta
Hahah apua okei, sä vedit sinapin syönnin vielä pidemmälleMä saatoin syödä ihan lusikalla suoraan tuubista. Mutta mulla kanssa meni makkarakeittoon sitä jne... ihan "perus"
Hei joo, etikkapunajuuret!Suolakurkku,lenkki ja just uutena tuli etikkapunajuuret