Raskaus sovellukset ja flo

Onko kellään tietoa miten tuon flon saa iPhonesta poistettua tai ylipäätään sovelluksen. mä taidan myös lataa tuon raskaus+ ja preglifen.
 
Ootteko kokeilleet Preggersiä? Latasin sen Raskaus+ ja Preglifen lisäksi kokeiluun.
 
Latasin preglifen, mutta mun mielestä tuo pregnancy+ on parempi. Preggersiä en oo kokeillut. Alkaa muutenkin olemaan tila niin vähissä, että koitan aina välillä karsia sovelluksia.
 
Mullaki useampi sovellus käytössä :hilarious: ajattelin et karsin sit edetessä, et mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Mulla tällä hetkellä testauksessa 5 erilaista + flo :grin (flo oli jo kierron seurannassa)
 
Latasin jonkun ja poistin sen kun face täyttyi raskausmainoksista. Nyt kurkin aika ajoin netistä tietoa jos tekee mieli. Kiinnostaa lähinnä vauvan koko näillä viikoilla :)
 
Mulla on Ovia pregnancy sovellus käytössä. Siitä näkee minkä hedelmän kokoinen vauva nyt on, minkä kokoiset kädet ja jalat hänellä on yms kivaa nippelitietoa. :)
 
18.12 piti menkkojen alkaa mutta eivät ole alkaneet. Tänään tein testin ja näytti negatiivistä. Menkat 5pv myöhässä. Odotellaan vielä ja teen loppuviikosta uuden testin.
 
FLON KÄYTTÄJÄT! Miten teillä on sovellus reagoinut piinapäivien aikana? Siis juuri vähän ennen plussaa? Onko esim siirtänyt joka päivä uuden oireen lisäämisen myötä kuukautisia päivällä eteenpäin tms?
 
FLON KÄYTTÄJÄT! Miten teillä on sovellus reagoinut piinapäivien aikana? Siis juuri vähän ennen plussaa? Onko esim siirtänyt joka päivä uuden oireen lisäämisen myötä kuukautisia päivällä eteenpäin tms?


Ei mun mielestä siirtänyt ollenkaan.
 
Ei mun mielestä siirtänyt ollenkaan.
Mulla vaihtuu koko ajan, mutta vain max 3 pv suuntaan tai toiseen, nyt viime päivinä päivällä eteen päin. Usein muuttuu kun lisään jonku oireen. Nyt kp 29/27-32, viikko oviksesta oli vähän vaaleanpunertavaa vuotoa ja nyt ollut mm. pahoinvointia
 
Mulla vaihtuu koko ajan, mutta vain max 3 pv suuntaan tai toiseen, nyt viime päivinä päivällä eteen päin. Usein muuttuu kun lisään jonku oireen. Nyt kp 29/27-32, viikko oviksesta oli vähän vaaleanpunertavaa vuotoa ja nyt ollut mm. pahoinvointia

Ehkä johtui sit siitä, et mulla ei tuollaisia oireita ollut. Rintojen arkuus, vatsakipu ja muutama avoimeen kirjoituskenttään tehty merkintä ei siis muuttanut kierron pituuden arviointia mulla.
 
Takaisin
Top