Raskaus sovellukset ja flo

Mamimam

Puuhakas puhuja
Heinä-äidit 2020
Heippa. Yritän tässä keksiä itselle hyvää sovellusta jolla seurata raskautta preglife on tuttu ja hyvä mutta onko jotain parempia.

Tänään plussasit clearbluen early testillä. Kirjasin raskauden flo sovellukseen ja näyttää että raskaus olisi jo viikolla 5+1 voiko pitää paikkansa? :smiley-ashamed004 Tänään on kp29 vasta joten tämän takia vähän ihmetyttää tuo mahdollinen viikkojen määrä.

EDIT : flo näyttää väärin. Raskaus ei todellakaan noin pitkällä. 3+1 näyttää preglife
 
Mulla on samat. Latasin myös Preggersin mut sit poistin sen. Mielelläni otan kans vastaan suosituksia, vaikka prjäähän sitä noillakin ihan hyvin.
 
Mulla on samat. Latasin myös Preggersin mut sit poistin sen. Mielelläni otan kans vastaan suosituksia, vaikka prjäähän sitä noillakin ihan hyvin.
Ihan mielenkiinnosta miten sulla näyttää flo ton raskauden kestoksi ja mitä preglife. Luulin jo selvittäneeni tän mysteerin mutta edelleen flo näyttää että täysiä viikkoja olisi 4+2 ja preglife 3+2 :grin
 
Ihan mielenkiinnosta miten sulla näyttää flo ton raskauden kestoksi ja mitä preglife. Luulin jo selvittäneeni tän mysteerin mutta edelleen flo näyttää että täysiä viikkoja olisi 4+2 ja preglife 3+2 :grin

Oiskohan Flo mullakin ensin näyttänyt jotain ihmeellistä, mut laitoin sit sieltä asetusten raskaustilasta ne oikein eli siihen ylimpään sen meneillään olevan viikon ja päivän ja la siihen oikeaan oletettuun. Preglife taisi heti laske oikein.
 
Ihan mielenkiinnosta miten sulla näyttää flo ton raskauden kestoksi ja mitä preglife. Luulin jo selvittäneeni tän mysteerin mutta edelleen flo näyttää että täysiä viikkoja olisi 4+2 ja preglife 3+2 :grin

... Mutta siis toi rv 3+2 on se oikea sulla, kun mulla on nyt rv 4+2 ja laskettuaika viikkoa ennen sua :happy:
 
... Mutta siis toi rv 3+2 on se oikea sulla, kun mulla on nyt rv 4+2 ja laskettuaika viikkoa ennen sua :happy:
Ihan loistavaa! Kiitos. Oon ihan sekasin kun terveyskylän naistalon laskelma näyttää kanssa 4+2. Muokkasin ton flon vihdoin oikein eli 3+2 tarkka arvio selvinee sitten jos menee varhaisultraan.
 
Minkähänlainen toi Liberon sovellus ois. Onko jollain kokemusta siitä? Mä muuten latasin viime viikolla Preggersinkin mut poistin sen sitten kuitenkin heti perään. Toi Preglife oli ihan kiva siitä, et siihen sai isompienkin lasten kaikki kasvukäyrät tehtyä.
 
Minkähänlainen toi Liberon sovellus ois. Onko jollain kokemusta siitä? Mä muuten latasin viime viikolla Preggersinkin mut poistin sen sitten kuitenkin heti perään. Toi Preglife oli ihan kiva siitä, et siihen sai isompienkin lasten kaikki kasvukäyrät tehtyä.
Joo toi preglife on paras. Siinä näkee kaikki lapsen vaiheetkin. Mulla esikoisen kanssa ollut se ja tosi tyytyväinen. Samalla näkyy tarkkaan kaikki raskauden tuomat muutokset sun muut. Liberosta en ees tiennyt että on olemassa. Pitääkin käydä katsomassa.
 
Mulla on muutama myös kokeilussa ja ihmettelen kun preglife näyttää, että olisi yhden päivän pidemmällä kun muut sovellukset tai mitkään muut laskurit :) Eipä se nyt mitään haittaa eikä ole iso ero ja sovellus on muuten tosi hyvä, mutta ihmettelen vaan kun tismalleen samoilla tiedoilla se saa päivän enemmän. Muistaakseni mulla oli ihan sama juttu keväällä preglifen kanssa.
 
Mulla kans tuo preglife näyttää päivän enemmän kuin muut. Ja tuo preglife myös kaatuu mulla jatkuvasti ja heittää ulos sovelluksesta, kun koitan mennä kattoon noita mitä tapahtuu -osioita lapsen kohdalla.

Latasin nyt tuon raskaus+ -sovelluksen ja tykkään kovasti. Ihana kun siellä on nuo esimerkit lapsen koosta eri viikoilla. :Heartred
 
Mäki latasin ton Raskaus+. Viime raskaudessa käytössä Vau.fi odotus, mikä on edelleen ladattuna puhelimeen ja päivitin sinneki tiedot :)
 
Takaisin
Top