Raskaus sovellukset ja flo

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Mamimam, 27 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Heippa. Yritän tässä keksiä itselle hyvää sovellusta jolla seurata raskautta preglife on tuttu ja hyvä mutta onko jotain parempia.

Tänään plussasit clearbluen early testillä. Kirjasin raskauden flo sovellukseen ja näyttää että raskaus olisi jo viikolla 5+1 voiko pitää paikkansa? :smiley-ashamed004 Tänään on kp29 vasta joten tämän takia vähän ihmetyttää tuo mahdollinen viikkojen määrä.

EDIT : flo näyttää väärin. Raskaus ei todellakaan noin pitkällä. 3+1 näyttää preglife
  2. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mulla on samat. Latasin myös Preggersin mut sit poistin sen. Mielelläni otan kans vastaan suosituksia, vaikka prjäähän sitä noillakin ihan hyvin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Ihan mielenkiinnosta miten sulla näyttää flo ton raskauden kestoksi ja mitä preglife. Luulin jo selvittäneeni tän mysteerin mutta edelleen flo näyttää että täysiä viikkoja olisi 4+2 ja preglife 3+2 :grin
  4. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Oiskohan Flo mullakin ensin näyttänyt jotain ihmeellistä, mut laitoin sit sieltä asetusten raskaustilasta ne oikein eli siihen ylimpään sen meneillään olevan viikon ja päivän ja la siihen oikeaan oletettuun. Preglife taisi heti laske oikein.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

... Mutta siis toi rv 3+2 on se oikea sulla, kun mulla on nyt rv 4+2 ja laskettuaika viikkoa ennen sua :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Ihan loistavaa! Kiitos. Oon ihan sekasin kun terveyskylän naistalon laskelma näyttää kanssa 4+2. Muokkasin ton flon vihdoin oikein eli 3+2 tarkka arvio selvinee sitten jos menee varhaisultraan.
  7. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Minkähänlainen toi Liberon sovellus ois. Onko jollain kokemusta siitä? Mä muuten latasin viime viikolla Preggersinkin mut poistin sen sitten kuitenkin heti perään. Toi Preglife oli ihan kiva siitä, et siihen sai isompienkin lasten kaikki kasvukäyrät tehtyä.
  8. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Joo toi preglife on paras. Siinä näkee kaikki lapsen vaiheetkin. Mulla esikoisen kanssa ollut se ja tosi tyytyväinen. Samalla näkyy tarkkaan kaikki raskauden tuomat muutokset sun muut. Liberosta en ees tiennyt että on olemassa. Pitääkin käydä katsomassa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Dottie Rakastunut foorumiin Heinä-äidit 2020

Latasin tuon preglife sovelluksen, vaikuttaa ihan huipulta
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Joo preglife on super hyvä. Näyttää kaikki vaiheet äidillä ja lapsella. Tykkään superisti. Sitku vauva syntyy näyttää myös kehitysaskeleet ja kaikki.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Sammie Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Preglife minullakin, vaikutti hyvältä :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Fuji Naimisissa foorumin kanssa

Latasin itselleni myös tuon preglifen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. miiamaria Aloittelija

täällä on tuo preglife ja raskaus+ käytössä :laughing002
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. 1haaveissa<3 Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mulla on "kokeilussa" useampi :grin:rolleyes:
    Kai niitä karsiintuu käytettävyyden mukaan ajan kanssa :hilarious:
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. amandatt Aloittelija Heinä-äidit 2020

Mulla on muutama myös kokeilussa ja ihmettelen kun preglife näyttää, että olisi yhden päivän pidemmällä kun muut sovellukset tai mitkään muut laskurit :) Eipä se nyt mitään haittaa eikä ole iso ero ja sovellus on muuten tosi hyvä, mutta ihmettelen vaan kun tismalleen samoilla tiedoilla se saa päivän enemmän. Muistaakseni mulla oli ihan sama juttu keväällä preglifen kanssa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. littlemermaid Aloittelija

Mulla kans tuo preglife näyttää päivän enemmän kuin muut. Ja tuo preglife myös kaatuu mulla jatkuvasti ja heittää ulos sovelluksesta, kun koitan mennä kattoon noita mitä tapahtuu -osioita lapsen kohdalla.

Latasin nyt tuon raskaus+ -sovelluksen ja tykkään kovasti. Ihana kun siellä on nuo esimerkit lapsen koosta eri viikoilla. :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Holly Tuttu foorumilla Helmimammat 2018 Heinä-äidit 2020

Samat mulla käytössä. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Mäkin kävin nyt lataamassa sitten tuon Raskaus+ :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. amandatt Aloittelija Heinä-äidit 2020

Mä kävin nyt myös lataamassa sen, kun oli niin paljon suosituksia :grin Hyvältä vaikuttaa!
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Nannnskeli Peruskäyttäjä Marrasmammat 2018

Mäki latasin ton Raskaus+. Viime raskaudessa käytössä Vau.fi odotus, mikä on edelleen ladattuna puhelimeen ja päivitin sinneki tiedot :)

Jaa tämä sivu