Raskaus ja seksuaalisuus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja häini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heh, enpä olis uskaltanu muutenkaan sillon ottaa liivejä pois missään tilanteessa, kun suihkus niin jäätävästi ihan millon sattuu, eli en osaa edes sanoa suihkusiko maitoa enemmän juuri silloin :D

Vakaasti oon sitä mieltä, että sanonta "nainen hehkuu odotusaikana" ei päde seksijutuissakaan. Mä en ainakaan oo tuntenut oloani seksikkäämmäksi kuin ennen ja maha ärsyttää, kun se on tiellä niissä jutuissa. Eikä miehenkään mielestä tilanne ole kyllä vauvamahan kanssa parempi kuin ennen... Mistä ihmeestä sellaset myytit keksitään??

Okei, nyt alkaa mennä hermot tähän raskauteen... :mad: Eilen illalla kun oli miehen kanssa pientä sutinaa sängyn puolella ni pikku likka saa hirveen sätkyn ja potkii miestä oikeen urakalla jos tulee iho kosketukseen. Ja ne ei ollu enää normaaleja pieniä potkuja vaan jalkaterä selvästi "tuli ulos musta"... ja ne potkut oli oikeen tähdättyjä, siihen kohtaan mihin mies koski mun mahassa ni tuli heti perään potku. Miehen mielestä oli lähinnä hauskaa ,mut muhun sattus ihan sikana enkä pystyny nauttii ollenkaan :sad001

Joo potkiminen vie kyllä itseltä fiiliksiä...ja lisäks vielä miestä kuitenkin mietityttää ettei vauvaa vaan satu, vaikka tietää periaatteessa että kaikki ok, niin siinäpä sitä ollaan sitten... Ekassa raskaudessa oli ihana kamalan pökkelö olo ja kaikkea muuta kuin hehkeä, mutta tällä kertaa ihme kyllä on ollut melko, hmm, hottis olo jopa ajoittain, siis hottis näissä mahdollisuuksien rajoissa, tietty... :) en nyt kuvittele parhaimmillani olevani, mutta varsin tyytyväinen olen kumminkin myös ulkonäkööni.

Voiku olisko ees vähä "hottis"olo:oops: tuntuu että oon vaan kömpelö ja vaapun eteenpäin, makkarissaki oma osallistuminen vaikeutuu koko ajan. Miestä ei oikeen enään innosta, pelkää että vauvalle tapahtuu jtn...
mahan kasvun myötä oon kyllä pukeutunu vaatteisiin jotka korostaa muotoja, mutta en saa itsestäni millään hottista:arghh: entiset liivit ei mahu päälle, eikä kyllä mitkään söpöt pitsipöksytkään... naama kukkii ja välillä pierettää, että en kyllä sanois että täällä ainakaan mitään hehkua olis:taunt005

tahtoo oman kropan takas nopsaa!:bounce

Mä tykkään täst masusta ja tunnen itteni hottiksex, vaik onkin kokoajan tiellä. Kolauttelen masua vahingossa. Mut mun mies teki stopin seksille... byää... miks just nyt.... mitä mä sit keksin.

No, nämä hommat alkavat olemaan vähenemään päin...varmaan muillakin, vai onko jollain lisääntynyt? :D voi että minäkin odotan oman kropan takaisin saamista.

Juu on tullu stoppia mieheltä...eilen kyllä yritin, mutta tuli heti EI... pelkää vauvan puolesta ja pelkää että se lähtee syntyy ens viikolla ku mies joutuu olla reissussa ma-to...ei auttanu muutaku ruveta nukkuu:shifty:
no mutta tänään on uus päivä:happy112

Mä otin sellaisen taktiikan, etten ite ehdota. On muuten toiminu! :)

Minkä takia miehet pelkää tommosia, luottaisivat naisten kertomaan ja omaan harkintakykyyn.

Yritettiin, ei tullut siitä yhtään mitään enää :facepalm:
Mieskin sanoi lopulta suoraan että "sä et tunnu sulta", eli hän ei edes koe että olen sama ihminen kuin normaalisti. No ei mikään ihme kun on kävelykin hankalaa, sängyssä en voi edes kääntyä! Ja seisaalteen tai kontilteen...oumaigaad...siinä oo mitään seksikästä omassa päässäkään.
Tässä vaan kärvistellään loppu ilman omaa aikuisviihdettä, no can do :grumpy:

Täällä vielä onnistui kyllä, mutta mutta...taitaa täälläkin mennä ihan huhtikuun odotteluksi (mulla ei nimittäin ihan heti synnytyksen jälkeen onnistu, ei fyysisesti eikä henkisesti...). Nyt kun on kaikki ässät ollu käytössä, niin sais jo tulla kohta, ettei tarttis alkaa päivittäin pelkästään hulluna saunomaan :D siivous ei näköjään nimittäin ainakaan auta, tai sit en oo tarpeeks tehokas...

Jep,kieltoa tullut.Ukko ei suostu käymään "stimuloimaan" vauvaa maailmaan :shifty:. Kieltämättä oma olotilakaan ei anna tällä hetkellä myöten..
Tai sit pitää sitoo se kiinni käsistä ja jaloista niin ei voi tehdä mitään :hilarious:

Joo toi sitominen oliskin hyvä. Vähän rajumpaa leikkiä vielä siihen kaveriks ni jokohan säikähtäis pikkuinenkin tarpeeksi että tipahtais jo pellolle täältä...

Tälle olis kyllä hyvä otsikko "synnytys ja seksi", mutta: Kuin nopeasti ootte palanneet petipuuhiin? Mulla siis 6 päivää synnytyksestä ja tekis niiiiin mieli! Mutta varmaan olis viisasta odottaa, että nuo tikit tuolta sulaa...kauankohan se kestää?

Tikit sulaa parissa viikossa, mut eik se niin ollu et pitäis odottaa jälkivuodon loppumista ennen petipuuhia? Mulla on loppunu ja ton laskeumankaan ei kuulemma pitäis haitata petipuuhia mut en tiedä mahtaako tuo mies vielä olla valmis... Mun kyllä tekis jo mieli :wink

Täälä alotettii touhut 3vkoa synnytyksestä, kortsu tietty käytössä ku ei täysin vuoto loppunut...kortsulla alotettiin aiemmistakin jo n.2vkoa synnytyksestä laughing7 tikeistä en niin tiä...varmaan parissa vkossa sulaa.?

Paria viikkoa itekin oon ajatellu, mut jostain luin että 4. Kai sen vuodon loppumista pitäis oottaa ja jälkitarkastustakin, mut en kyllä tosiaan jaksa sinne asti oottaa. Liukkari ja kumi :).

Mulla ainakin on sen verran kivasti jo palautunu paikat, että mieli tekee. Ja kovat lantionpohjalihasten treenit käynnissä ;)

Nyt n.5vkoa synnytyksestä ja huomaa "ekan kerran" jälkeen paikkojen taas piukentuneen ;) jes. lantion pohjaa täälläkin yritän joka päivä treenailla ja jännitellä...toimii! ja eikös se seksi itsessäänkin auta lihaksia vahvistumaan.? :)

Joka synnyttyksen jälkeen on kyllä hiukka jännittänyt tuota "eka kertaa". Ja se voi tuntua erilaiselta aluks mutta rohkeesti vaan takas hommiin on mun neuvo :D ei ainakaan kannata tehdä siitä mörköä

Takaisin