Raskaus ja seksuaalisuus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja häini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uuh, postissa odottaa hakemista ne jatko-osat! Jännä miten erilaiset maut ihmisillä on, osa tutuista on lytännyt tuon kirjan ihan alimpaan rakoon. Katsoin sen leffan trailerin ja päädyin edelleen siihen etten mene katsomaan. Se leffan Christian ei näytä yhtään semmoselta kuin mitä oon ajatellu :D

Ei ne koskaan näytä...siks leffat onkin pääasiassa ärsyttäviä. Pahinta oli ehkä Anna
Karenina, jossa mokoma riuku-Keira esitti alkuperäisteoksessa uhkeaa, vaikuttavaa, naisellista, huomiota herättävän kaunista ja näyttävää Annaa. Siis kenen idea?!? Selvästi luotetaan, että typerät jenkit eivät varmasti ole kirjaa nähneetkään, saati lukeneet.

Yks mega-ärsytys tuli aikoinaan mm. Da Vinci koodi-leffasta kun naispäähenkilö oli kaikkea muuta kuin punatukkainen ihanuus. Ja Linnunradan käsikirja liftarille oli aivan kaamea leffaviritelmänä... ja ai hitto kun alkoikin ärsyttää..murrr! laughing4

Mä oon lukenut noin Fifty shades-kirjat joskus silloin kun ne tuli ja oon ihan samaa mieltä, et se leffan Christian ei näytä yhtään siltä mitä mä kuvittelin kirjan perusteella. Se on ihan liian pliisun ja tavallisen näköinen :rolleyes: En varmaan mäkään tuu ainakaan leffateatteriin menee katsoo sitä leffaa, ehkäpä sitten kotona joskus.

Niin, kun senhän olis tarkoitus olla ihan jumalaisen hyvännäköinen. Ja pettyisin suuresti, jos sen egoismia olis yhtään viilattu pois, kun se on just se juttu. Ja vaikka ei oliskaan, niin ei se egoistihomma vaan muutenkaan millään taviksen näköisellä näyttelijällä toimi...pöh.

Niin, ehkä yks ongelma ton VChristianin näyttelijässä on se, että se on aivan liian babyface ja nuori verrattuna siihen, millanen sen pitäis olla :D.

Mites teillä muilla muuten, kenellä on liitoskipuja. Vaikuttaako petihommissa? Itsellä on nyt taas ollut noin 1,5 viikkoa todella kipeä toi häpyliitos ja oon suorastaan ihmettynyt, että ehkä ainoa homma missä se ei tunnu tai haittaa, on seksi :D

Pitää varmaan testata. :wink Ihan järkyt liitoskivut ollu pitkään, eilen illalla kerran ja tänän kaks kertaa vähän liukastunu pihalla (en siis meinannukaan kaatua, mut sen verran et häpyliitos huutanu hoosiannaa) et ainakin on mihin verrata. Ja kun sektioajan sai vasta 15pv päähän, pitää kai ihan häätömielessä koittaa houkutella ukko petipuuhiin vaikkei muuten varmaan enää tässä tuliskaan harrasteltua. -on siis niin vaikeeta oleminen jo et mies vaan voivottelee sympatiamielessä kun kattookin minuun... ei kai silläkään oo enää mielessä et tän norsun kanssa vois mitään enää tehdä. Surullista.. mut en tiijä rehellisesti sanottuna pystynkö oikeesti enää mihinkääm vaikka haluisinkin..

Mammasmurffi, sulla varmasti on oikeasti kyllä tosi tukalaa ja haastavaa. Mulla vielä 6 viikkoa la:aan, ja yritän ottaa tästä kaiken irti mitä voin. Synnytyksen jälkeen kun ei tiedä sitten, koska noita hommia pystyy ja haluaa harrastaa...

Mä odotan nyt vaan että saa beibin ulos ja pääsee tosihommiin :grin
Mullon käynyt tuuri eikä ole tullut repeämiä tms. joten 2vkoa max synnytyksestä ja seksi luistaa taas.
Nyt niin kämänen olo ja sänkyyn meno/siitä nouseminenkin niin hankalaa että antaa olla. Lisäksi kun tuo vauva jo päänsä kanssa laskeutunut niin sen voi ihan itsekin sormella tuntea tuosta alhaalta että siinä möllöttää :confused1 voitte kuvitella ettei miestäkään kovin huvita lähteä tökkimään toista päähän...
Onneksi voi kuitenkin muutakin tehdä kuin yhdyntää

AadaEveliina, mulla ei oo vielä laskeutunut (oletettavasti), mutta välillä asennosta riippuen mies valittaa, että siellä tuntuu jotain :D Ja itse mietin, että no shit, ihanko tosi!! :D

Teillä sentään on seksielämää :P meillä ei ole kun menin mainitsemaan neuvolatädin maininnat vauvan sijainnista (pää tosi alhaalla jo). Saapa nähä millon sitten pääsee niihin hommiin seuraavan kerran!? Muutenki ärsyttää taas kaikki..oon vähän sellanen että jos tuota intiimiä läheisyyttä ei ole tarpeeksi niin vaikuttaa joka asiaan :-( en varmaan ole ainoa tässä asiassa, jolla sama ongelma.

Kävin tänään btw katsomassa sen fifty shadesin ja ei minun mielestä ollut mitenkään erikoinen leffa. Mutta se mies oli aika kiva, tai siis ois kiva jos joku haluais mua yhtä paljon :D

Pikkumyy, siis mieskö ei halua vauvan sijainnin takia? On meilläkin nyt selvästi vähentynyt enkä kyllä siitä enää miestä syytä, koska se pää tuntuu tosiaan 5 cm syvyydellä jo... Mut perustarpeet ne on raskaana olevilla naisillakin, tuntui tai ei ;)

Niin mies juuri! Se on vähän muutenki sellanen että minä teen enemmän alotteita tässä suhteessa. Harvemmin kylläkään saan pakkeja :)

Toki omat halut on hirveesti vähentyneet tämän raskauden aikana mutta ihmettelen kyllä tuota vieressä nukkuvaa miestä että eikö silläkään ole mitään tarpeita :D ei vissiin..

Lisätäkseni vielä edelliseen ettei olla kyllä kokeiltu että tuntuuko se pää siellä... Eihän se kiva ole jos tuntuu :| vauva-raukka :D mut se on nyt vaan sitä mieltä että ajatus tuntuu oudolta.

Meillä ei kyllä mitään jyystöä enää harrasteta :-D niin kipeenä paikat eikä pysty edes asentoihin enää. Siitä seuraa vain supistuksia ja veristä vuotoa. Nyt mennään pettingillä(tulee ihan mieleen Suosikin Dear Eki-jutut hahaa)
Miestä ei kiinnosta mutta onneks ei kyllä muakaan enää. Kakkosen odotusaikana oli peestä kun itseä huvitti mut miestä ei...

Musta on jotenkin huvittavaa, että miehen mielestä sit ei tuu olemaan mitään esteitä tai muita (siis ns henkisiä), joita tuo maha nyt aiheuttaa, kun vauva on syntynyt ja pois touhuista. Itse kun mietin vaan että joo-o, se röllykkämaha, väsymys, vuotavat tissit, hormoonit... Mut hyvähän se on toisaalta, jos mies näkee asian niin että odottaa vaan että päästään hommiin ilman mahaa, sama se miltä näytän :)

Mä sanosin miehelle et sil ei oo oikeutta pitää sitä käynnistys nestettä itellään vaan sen pitää nyt alkaa pumpata sitä muhun et saadaan vauva pihalle :grin

Meillä käynnistysmehut toimii niin tehokkaasti, että on joutunut himmaileen.. Alan kyllä oleen aika kypsä sellaseen oksitosiini annokseen! (Tänään on vaikea päivä, vaiks on vaa huilaillu.)

Sanoja joo hyvä juttu kun mies tota mieltä! Täällä on ukkoa alkanut myös heti kiinnostamaan hommailut kun vauva ulkona, sitä siis häiritsee yksinkertaisesti vain ajatus ja näky et vauva mahassa. Mutta röllykät ei oo haitannu menoa vaikka toki ainakin omaan oloon ja mielialaan saattaakin vaikuttaa.
Mut se on tosiaan huvittavaa muuten imetysaikana, kun saa orgasmin...niin mulla suorastaan suihkus tisseistä maitoa :grin:hilarious: parempi siis pitää liivit päällä ettei äijä saa suihkuja päällensä! Onko muilla ollu samaa?? Vai oonko joku friikki :fucyc

Takaisin