Raskaus ja seksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kube
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei vielä ainakaan mitään muutosta seksin määrään. Tosin nyt kun molemmat ollaan lomalla niin on enemmän kuin normaalisti ;)

Päänsärky, etominen... Vaikuttaa. Mutta luulen, että siellä 17+ viikoilla muuttuu taas aktiiviseksi.

lucy kirjoiti ruskeasta vuodosta? Tuliko sinulla sitä heti seksin jälkeen? Ja tuliko paljon?
Kerran tuli ihan niukasti, mutta ei olla sen jälkeen uskallettu peittoja heilutella. Tää vuoto tuli jostain muusta.

Meillä on mun halut aika hyvästi lopahtanut, mutta kyllä sitä välillä jaksaa peittoakin heiluttaa. :)

Joku kyseli vuodoista. Nyt viime kerralla tuli seksin aikana ja ihan runsaasti. Vuoto loppu käytännössä heti. Jostain kohdun suulta se varmaan vuotaa. En tiedä voidaanko harrastaa ollenkaan, kun tämmöistä aiheutuu :(

Lucy, tiedätkö missä sulla on istukka? Mulla on semmonen käsitys, että jos on kohdunsuulla niin ei välttämättä saa missään vaiheessa harrastaa.

Teille, joilla on viikkoja vähemmän kuin itselläni ja lievää/voimakasta haluttomuutta, voin kertoa, että valoa on tunnelin päässä! Rv 12+ on jotkut hormonit alkaneet taas hyrrätä :wink Ja esikoisen raskaudesta harrasteltiin kyllä ihan synnärille asti, synnytyksen jälkeen kokeiltiin eka kertaa kaksi viikkoa (alatie)synnytyksestä. Eli välttämättä raskaus ja synnytys ei ole yhtä kuin seksitön elämä. :grin

rv 13+5

Lucy, tiedätkö missä sulla on istukka? Mulla on semmonen käsitys, että jos on kohdunsuulla niin ei välttämättä saa missään vaiheessa harrastaa.
En tiedä missä on, toivottavasti nt -ultrassa selviää. Ar-ultrassa ei löytynyt syytä vuodoille.

Ok, varmaan on katsottu ar-ultrassa mutta jäänyt sanomatta. Mulla on etuseinässä, mutta lääkäri totesi, että myöhemmin seurataan ettei "mene" liian alas tm. En usko, että se nyt ihan hirveästi vaeltaa... Toki jos on alaosassa ja kasvaa alaspäin niin sitten voi tulla hankaluuksia. Sulla se olisi varmaan havaittu jos vuotoa oli jo aiemmin.

Mullekin sanottiin ar-ultrassa istukasta vaan sen verran, ettei vielä siinä vaiheessa varmaksi voinut sanoa mihin se muodostuu.

Miten se vaikuttaa vauvaan jos saa orgasmin seksin aikana? Onko se jotenkin vaarallista?

Seksiä on turvallista harrastaa raskauden aikana, orgasmi kuuluu seksiin ja se on ihan turvallista.

Takaisin