Raskaus ja seksi

Kiinnostus lopahtanut. Mä olen ollu ihan hyvässä kunnossa, mut nyt on toi keskivartaloturvotus ihan järkky ja perse levinnyt niin ei oo olo kauheen seksikäs. Ongelmansa jokaisella, mutta mua ottaa päähän :sad001
 
Ei mulla mitään suurta lohdutuksen sanaa ole. Nyt oon ollu niin pahoinvoiva ja väsynyt, et peittojen heilutus jääny vähälle siitä syystä. Aikaisemmassa raskaudessa ei ollut itellä sellasta oloa, et oon niin ruma ja läski, mutta edellisen raskauden traumat vaivaa ja tää seksi on nyt mulle huomattavasti vaikeempaa kun olis sillon ollut! Ja ajattelen, että mies pitää mua karmeena turvotuspallerona ja et mä vaan syön ja mutustan kaikkee ja lihon jne.

Edellisessä raskudessa himot hyrräs, mutta miehellä ei. Ja nainen kun on, niin vedin siitä johtopäätöksen, että mies ei halua mua kun oon niin lihonut ja turvonnut. Ja mies ei tietenkään edesauttanu asiaa käytöksellään ja kommenteillaan. Ei meillä sitten seksiä melkeen siihen vuoteen ollutkaan ja olin jo angsteissani päättänyt, että mä meen heti pettämään kun pystyn, oon kaunis nainen ja sitku saan lapsen ulos ja toi on tollanen kakkiainen ja kostan sille. :angry5 En sitten tietenkään mennyt, mutta selvisin siitä valasolosta ja seksittömyydestä sillä ajatuksella herkuttelun turvin. Nyt sitten taas aika samassa kunnossa olin kun ennen esikoista, kun uudelleen raskauduin. Eikä sillä pitäis olla mitään väliä, onko sulla 5 tai 20kg lisää aikaisempaan. Kaiken huomion, paijailut ja seksin yhtälailla ansaitsee. Ja sinähä sitä lasta kannat, sitäpaitsi jos haluaa niin samaan lähtöpainoon pääsee aina sitten takas, tää on väliaikaista ja tästäki pitäis pystyy nauttimaan. Me pidettiin kyllä konta keskustelua ennen yrittämistä jo, että miten mua sitten kohdellaan tän uuden raskauden aikana ja toistaiseksi on pidetty siitä kiinni.:p

Kannattaa keskustella miehen kanssa asiasta ja miten sä asian koet, se joko ymmärtää ja koettaa parantaa sun oloa, tai sitten tekee sen vaikeemmaksi. Ja vaikka tuntuu tyhmältä, niin pyytää sitä joka päivä sua kehumaan, vaikka tuntuis ns pakotetulta. Ettei tuu samanlaista kriisiä ja niin järkyttävää pattitilannetta kun esim meillä tuli. Tällä kokemuksella mä olisin edellisen aikana mennyt jopa juttelee asiasta jollekin ulkopuoliselle.
 
Mulla itellä olis kyllä haluja mutta kroppa ei toimi. Tää ärsyttää suunnattomasti mua ja pelkään että kohta mies alkaa ajattelemaan että en halua häntä. :oops:
 
Nyt ei paljon vielä haluta mutta odotan keskiraskauden aikaan innolla, pääsee mies taas hommiin. Voi reppanaa :wink
 
Haluttais joo ja miestä varsinki, mutta väsy ja laiskuus?! vie voiton joskus :sad001 anteeks mies, mutta koita kestää, kyllä se tästä.
 
Kiinnostais että mihin seksielämä sitte menee ku lapsi syntyy :D jos makkarissa nukkuu vauva nii ei siinä vieressä ainakaa voi touhuta :D keittiössä tai olkkarissa sitte x)
 
Halut hieman kadoksissa täälläki. Tavallaan kuitenki tekee mieli, mut tän yökötyksen takii ei vaan pysty :depressed: Mulla on sellanen kestoyökötysolo, vaikkakin vaan aamuisin joudun oksentaan.
 
Oon ihan superhimokas ollut tavallisesti, miehen mukaan välillä jopa "kyltymätön". Vaan yhen käden sormin voi ne kerrat laskea, kun ollaan rakasteltu tän Tyypin alulle saattamisen jälkeen... Mua ei kiinnosta, sit ku kiinnostas niin miestä ei kiinnosta... Mun maha on ollu välillä kipee niin ei hirveesti pökkiminen houkuta, sit kun se ei oo niin jompi kumpi on väsyny. Yhessä välissä jo itkin että nytkö tää jo meni tähän, mitä se on sitten kun vauva on ja mun paikat on jonkin aikaa "pilalla", ollaan Oikeesti väsyneitä, ei oo aikaa jne... Koville ottaa :sad001
 
Meillä on melkein samalla tavalla asiat kuin aiemminkin. Muutamia kertoja vaikka molempia onkin haluttanut niin oon ollut niin väsyny ettei oo jaksanu.. Onneks pääsääntösesti ei oo muutoksia tapahtunu vielä! Ja mies onneks ymmärtää että oon ollu väsyny..
 
Meillä oikeestaan mun issias kipujen takia jäänyt... :sad001 Kun ei voi ees kylkee kääntää sängyssä itkua vääntämättä....
 
Meillä on harrasteltu muutaman kerran. Rajoittavana tekijänä tää mun jatkuva pahoinvointi.
 
Ja taas tuli pakit. Kännykkäpelin räplääminen sängyssä on ilmeisesti kiehtovampaa ku mie. Johan tähän selibaattiin alkaa tottua.
 
Meidän parisuhteessa myöskin minä olen yleensä se kyltymätön, mutta tällä hetkellä miehen halut tuntuu olevan aivan pohjattomat! :D En valita, nyt kun mulla ei vielä pahoinvoinnitkaan ole alkanut, niin olen kyllä yrittänyt väsymyksestä huolimatta olla täysillä mukana. Viime raskaudessa mulla kyllä oli myös himot katossa siitä pahoinvoinnin päättymisestä eteenpäin, ja onnekseni mieskin silloin halusi, vaikka maha olikin valtava siihen rv41+3 mennessä ja kilojakin keräsin "kauniit" 25kg :/
 
En mä usko et raskauden takia meillä seksi jää. Ennemmin se on just muut oireet näin alussa. Esim se et mä nukun jo klo 20 sohvalla :D Päivällä ei meillä harrastella ton esikoisen takia. Kunhan tää alku on ohi, niin sit alkaa taas muutkin hommat rullaamaan.
 
Meillä ei oo onneks raskaus tuonut muutosta seksin määrään, vaikka sitä pelkäsinkin. Mies kyllä pitää huolen, että saa tarpeeksi :P itellä sen verran paha olo vaivaa, että omat alotteet on aika vähissä.
 
Ruskean vuodon takia en ees uskalla harrastaa moista.
 
Juu niinhän sitä mekin vannottiin, että ei tuu vaikuttaan, mut kuinkas kävikään... Noh, jospa tää tästä vielä. Mieskin vanno et haluaa mua vielä masunkin kanssa, ja nyt sitä ei ees vielä oo! Joskus oon kyllä suutuspäissäni sanonu, että eipä sitä enää tarviikaan kun on jo yks alulle saatu... :D

Noh kunhan vauva tulee nii katotaan kuka antaa pakit ja kelle :wink Pitäs koittaa pelotella et nyt katsis haluta ku vielä saa, eri juttu sit ku on pimppa säpäleinä ja jälkivuotoo yms kivaa!
 
Eipä juuri ole raskaus vaikuttanut. Toki välillä mun väsymys verottaa eikä siksi aina jaksa, mutta ei olla annettu sen häiritä. Ehtiihän sitä kunhan tää tästä helpottaa :)
 
Takaisin
Top