AnAnAtS
Näppärä viestien naputtelija
Kyselyn tarkoituksena ei ole kannustaa ketään polttamaan, juomaan tai käyttämään mitään muitakaan päihdyttäviä aineita raskausaikana, mutta ihan mielenkiinnosta päätin tämän kyselyn tehdä. Täällä foorumillahan on käyty keskustelua tupakan ja kannabiksenkin polttelusta raskausaikana, ja kaikista näistä on yleensä loppujen lopuksi syntynyt jonkinnäköistä meteliä. Eli nyt minua ja varmasti muitakin, kiinnostaa, kuinka moni todellisuudessa viettää täysin päihteetöntä raskausaikaa, ja kuinka moni ei vaan uskalla/kehtaa tunnustaa käyttävänsä jotain alla mainitsemista aineista. Ne ketkä uskaltavat tunnustaa syntinsä, niin tunnustakaa, ne ketkä eivät, jättää kommentoimatta, mutta äänestäkää. Kaikkien kuitenkin kuuluisi tietää näiden aineiden vaarat ja tämä kysely täällä varmasti herättää tunteita ja ajatuksia, mutta mielenkiinto aihetta kohtaan heräsi, joten siksi tämä kysely.
Lisättäköön vielä, että vaihtoehdot tarkoittavat tietoista juomista ym. raskausaikana positiivisen testin tekemisen jälkeen, ei ns. vahinkojuomista viikkoa tai kahta ennen positiivisen tuloksen saamista.
1 annos alkoholia:
pullollinen keskiolutta
pullollinen siideriä
lasi puna- tai valkoviiniä ( 12 cl )
annos väkevää viiniä ( 8 cl )
annos viinaa ( 4 cl )
Ja pistettäköön tähän nyt oma tunnustus, 5 ultralight savuketta menee päivässä, entisenä ketjupolttajana olen tyytyväinen tähän suoritukseen. Suunta on tästä alaspäin. Tupakoinnin vaarat raskausaikana ovat tiedossa, joten säästäkää niiden kertaus jollekin muulle.
Lisättäköön vielä, että vaihtoehdot tarkoittavat tietoista juomista ym. raskausaikana positiivisen testin tekemisen jälkeen, ei ns. vahinkojuomista viikkoa tai kahta ennen positiivisen tuloksen saamista.
1 annos alkoholia:
pullollinen keskiolutta
pullollinen siideriä
lasi puna- tai valkoviiniä ( 12 cl )
annos väkevää viiniä ( 8 cl )
annos viinaa ( 4 cl )
Ja pistettäköön tähän nyt oma tunnustus, 5 ultralight savuketta menee päivässä, entisenä ketjupolttajana olen tyytyväinen tähän suoritukseen. Suunta on tästä alaspäin. Tupakoinnin vaarat raskausaikana ovat tiedossa, joten säästäkää niiden kertaus jollekin muulle.