Raskaus ja liikunta

Ihanaa ku uimahallin kesätauko on ohi. Hyvin jakso uida samoja matkoja ku keväällä, vaik tahti oli hidas:) täytyy ehdottomasti ottaa kymppikortti viel syksyks! Mä oon ollu suoraan sanottuna järkyttynyt miten vähän mitään raskauajan liikuntaa Turun kokoisessakin kaupungissa oikeesti on!

Mä jo menin innostumaan edullisesta äitiysjoogasta, mutta innostus loppui siihen, kun selvisi, et se on keskiviikkoisin noin klo 16->... Eikö toi oo aika perusaika olla töissä??
Joudun jo joka maanantai tekemään lyhyemmän päivän, et ehditään esikoisen temppukouluun, kun sekin alkaa 16.30!!!
 
Voi... mikä liikunta :D arkiliikuntaa tulee kyllä töissä ja kotona ihan hyvin mutta ei kyllä muuten. Eipä paljon innosta suuremmin kun reidet hapottaa jo anopin luokse mentäessä kun kolmanteen kerrokseen kiipeää ja vieläpä puolivälissä :D
 
Mä olin eilen vähän suutuspäissäni ja lähdin sit pyöräileen vihaisena :D pyöräilin 20km ja nyt haaraväli ihan kipee :D mun pyörä on vielä sellanen missä asento on etukumara niin se ei ollut kovin miellyttävä. Oon nyt tosiaan salikiellossa vielä pari viikkoa. Mietin että tuokin oli varmaan vähän liika rankka, mut ihmeen hyvin jaksoi eikä supistellu tai mitään. Pitää vaan koittaa nyt suht rauhassa olla ettei joka pv tommosia tee. Noh ainakin änkyrä sille lähti.
 
Joo, määki poljin viime viikolla 1km matkan keskustaan ja takas. Seuraavana päivänä oli etureidet niin kipeät aivan ko raskaan salireenin jälkeen. :D:D:D:D Kyllä nauratti, että miten voikaan näin rapakuntoon mennä. Mutta eipä se auta, kun kävelykin saa selän niin kipeäksi. :sad001 Vesijuoksua ajattelin kokeilla kunhan löydän sopivan uimapuvun. :rolleyes:
 
Mä olin eilen treenaamassa yhteisliikuntatapahtumassa puistossa ja tais olla ihan liikaa vaikka en ees kaikki liikkeitä tehny. Illalla alko haaroja koskee ja häpyluuta vihloa, yöllä pakotti haaruksia ja aina teki kipeetä kun kääns kylkeä. Aamulla oli kivut vaan kasvanu joten täyty tänään ottaa levon kannalta ja näyttää vihdoin siltä et alkaa helpottaa. Täytyy huomiset treenit kyllä jättää välistä.
 
Eilen kävin toisen kerran raskausaikana uimassa, ja oli kyllä mukavaa! 1km pääosin rintauintia, välissä selkää tuntemusten mukaan. Vähän tuntui oikealla puolella kyljessä välillä, mutta se oli vaan merkki, että aavistus rauhallisemmin mentävä. Pikkasen lillumista porealtaassa siihen päälle, niin :love2

Ja mikä tässä on "parasta"? Ennen raskautta mua ei saanu uimahalliin oikein kirveelläkään (uikkarissa näyttäytyminen ei oikein houkutellut), ja nyt on vaan kiva "esitellä" masua uikkarissa :hilarious: Tarttis vaan vissiin uuden uikkarin, mammaversio jo on, ja maha siihen mahtuu vielä hyvinkin, mutta tissit ei :eek:
 
Eilen tuli töissä kontattua pari tuntia kun laittoivat teippaamaan lattioita meidän uudelle koneen alueelle. Yksin. Hyvä että pääs sieltä lattialta ylös enää loppuvaiheessa kun jalat veti spagettina :D massu ei kyllä tykänny kauheesti siitä ylös-alas-ylös-alas liikkeestä, vaikka osittain tuli kyllä liuttua polvillaan vaan eteenpäin.. onneks ei kuitenkaan tarvinnu koko 8h jumpata... tänään jalat ihan väsyny! Ja sit mua patistetaan vielä neuvolassa lenkkeilemään... :dead:
 
Takaisin
Top