Raskaus- ja imetysvaatteet

Osa treenihousuista kiristää jo vatsan kohdalta, joten niitä tulee myös uusia. Oletko löytänyt jotain super kivoja jostain? 😊
Mun Vintedistä bongaamat Aimnin treenihousut tuli toissapäivänä ja ai että ne oli mukavat 😍 ja joustavat ja peittävät 😍 Tosin lahkeissa oli täyspitkässä versiossa vähän liikaa pituutta, että varsinkin lyhytjalkaisena kannattaa ehkä katsoa, onko lyhyempiä malleja 😅 ja ovat toki uutena aika hintavia, mut melkein arvioisin et hintansa väärtejä 👌

(Aiemmat raskaudet oon kyllä pärjännyt ikivanhoilla Energericsin housuilla, joita käytän muutenkin - niissä on jotenkin ihmeellinen vyötärö et joustaa, mut ei valu. Paitsi nyt kun aloitin tanssin, niin siellä valuu 😅)

Mä katoin just et preglifen kautta ku ottaa vauvavakuutuksen ifiltä niin saa kaupan päälle aimnin trikoot😍meillä kaikki vakuutukset ifissä ni menee ihan täydellisesti

Mä katoin just et preglifen kautta ku ottaa vauvavakuutuksen ifiltä niin saa kaupan päälle aimnin trikoot😍meillä kaikki vakuutukset ifissä ni menee ihan täydellisesti
Joo tää oli munkin suunnitelma. Sit kun otin sen vakuutuksen ja alekoodi tuli sähköpostiin, niin se koskikin vaan sitä yhtä mallia, josta oli vaan XS- ja S-kokoa jäljellä ja kuponki voimassa 10pv 😒 Pitäis laittaa palautetta, mutta kun en tiiä kenelle - Preglifelle, Ifille vai Aimnille 🤯

Urheiluhoisuista, mulla on 2023 ostetut Reebookin raskaus jumppahousut. Nd on ollut ihan parhaat. Pysyy ylhäällä, oli sitten minkä tahansa kokoinen maha. Kaivoin ne aika aikaisin takas käyttöö. En kyllä tiedä onko kyseiseltä merkiltä edes enään raskaushoisuja.

Joo tää oli munkin suunnitelma. Sit kun otin sen vakuutuksen ja alekoodi tuli sähköpostiin, niin se koskikin vaan sitä yhtä mallia, josta oli vaan XS- ja S-kokoa jäljellä ja kuponki voimassa 10pv 😒 Pitäis laittaa palautetta, mutta kun en tiiä kenelle - Preglifelle, Ifille vai Aimnille 🤯
Varmaan preglifelle, koska se on heidän kautta🤔 mut okei hyvä tietää. Pitää kattoo sit onko siellä jotain kokoja. Kun ifiltä kuitenki otetaan vakuutus niin sinänsä ei haittaa vaikka ei sit niitä housuja sais😇

Onko kenelläkään kokemusta Madladyn housuista? Niitä oon katsellut, koska niissä voi pituuden valita

Takaisin