Nyt vasta pitkän tauon jälkeen tätä yleistä puoltakin pääsin selailee, niin huomasin tämmösenkin keskustelun avauksen.
Aika hurjan vaikeelta tosiaan kuulosti tuo imetyksestä ja rinnasta vieroitus. Itse imetän 15kk ikäistä esikoista nyt vielä raskaanakin eikä ainakaan vielä oo aiheuttanu mitään supisteluja. Ajatus ainakin nyt oisi jatkaa imetystä niin kauan, kunnes tyttö itse päättää, että jo riitti. Kyllähän tää välillä tuntuu aika rankalta, kun omien huonojen olojen kanssa oon imettänytkin, mutta vieroitus se vasta hirveetä pahoinvoivana varmaan olisikin ollut.
Näillä näkymin siis tandemimetyksellä jatketaan kun tää uusi tulokas syntyy. Mun järkeen käy hyvin se, että esikoisen imetys lieventäisi mahdollista mustasukkaisuutta, kun saa sitä samaa mitä vauvakin. Enkä nää mitään syytä lopettamiselle muutenkaan. Ihana hetkihän se yleensä on, kun neiti hetkisen sylissä tissiä mumskuttaa :)
Pienesti välillä mietityttää miten kaikki vitamiini- ja hivenainevarastot riittää nyt meille kaikille kolmelle, mutta kaipa se hyvällä syömisellä ja vitamiinia ja kalkkia ja tarvittaessa rautamehua juomalla riittääkin :)