Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei tarvinnut viikkoa odottaa kun oli oireet jo niin selvät että plussa tuli. Nyt kun pikkuinen jaksaisi loppuun asti sinnitellä
Onnea plussasta! :)
Mä toivottavasti tuun kohta perässä! Huomenna pitäis menkkojen alkaa, perjantaina tosin vasta testaan. Vähän on sellanen varma olo raskaudesta, mutta saattaa mielikuvituskin tehä tepposet!
Onko tää ihan yleinen löpinäketju siis?
Mä kaipaisin ideoita mitä terveellistä voisin napostella kun mulla on nälkä KOKOAJAN Naposteluporkkanat on yks, mutta mitäs muuta? Ideoita?
Joo töissä mulla itseasiassa onkin jotain Muumi hedelmäpatukoita Tomaateille oon allerginen. Itseasiassa porkkanoillekin, mutta eilen söin noita naposteluporkkanoita ja ei tullu oireita! Jännä.Pähkinöitä, kirsikkatomaatteja, lasten hedelmäpatukoita... Nää tuli heti mieleen! :)
Ja kai huomisesta vois aloittaa syyskuulle oman ketjun, yleistä löpinää varten.
Heippa!
Meillä tähän kiertoon todella toivottu nappaaminen, aamulla tein testin ehkä turhan ajoissa mutta selkeää haamua oli havaittavissa nyt vaa testailee päivittäin että siitä vahvistuisi.
Laskettuaika näillä näkymin menkkojen mukaan olisi 10.5.
Mutta mulla edellinen synnytys 9,5kk oli hätäsektiolla jonka seurauksena tämä käynnistetään tai leikataan jo huhtikuussa eli viimeistään 37 viikolla. Mutta silti koen omakseni tämän toukokuisten ryhmän koska laskettuaika tälle puolen menee :)
Nyt vaan malttamattomana odottaa että alkaako viiva vahvistuu kuinka äkkiä
-M