Raskaudesta kertominen

Päätimme kuitenkin kertoa jo tänään, kun äidillä on merkkipäivä. Muokkasin ultrakuvaan onnittelut ja äiti vastasi: "Kiitos!:Heartred" kommentoimatta itse ultrakuvaa mitenkään. :wtf Ei kai niin tyhmäkään voi olla, ettei tajunnut, mistä se "kortti" oli tehty? Vai eikö muuten vaan ajatellut kommentoida mitään?
 
Päätimme kuitenkin kertoa jo tänään, kun äidillä on merkkipäivä. Muokkasin ultrakuvaan onnittelut ja äiti vastasi: "Kiitos!:Heartred" kommentoimatta itse ultrakuvaa mitenkään. :wtf Ei kai niin tyhmäkään voi olla, ettei tajunnut, mistä se "kortti" oli tehty? Vai eikö muuten vaan ajatellut kommentoida mitään?
Ehkä onnitteluita on sadellut pitkin päivää, ja vastasi "automaatiolla"? Sitten joskus yöllä tulee se viesti, jossa hän on lukenut onnittelut uudestaan ja hoksaa... :grin
 
Ehkä onnitteluita on sadellut pitkin päivää, ja vastasi "automaatiolla"? Sitten joskus yöllä tulee se viesti, jossa hän on lukenut onnittelut uudestaan ja hoksaa... :grin

Lähetin sen kuvana Whatsappilla ryhmään, jossa myös isäpuoleni ja mieheni. Ensin tyttäreltä ääniviesti, jossa hän onnitteli ja sitten minulta ja mieheltä heti perään ultrakuva. Kumpikaan ei ole kommentoinut mitenkään, ei äiti, eikä isäpuoli. :bored: voihan olla tietysti mennyt jotenkin ohi.

Edit. Nyt hän kirjoitti työasioista sinne samaan ryhmään (on siis perustettu niitä varten), mutta vieläkään ei ole kommentoinut kuvaa mitenkään.

Edit 2. Tulihan se soittokin sieltä vielä. Ihan hyvillä molemmat sen uutisen ottivat. :hilarious: yllättävänkin, kun vertaa edelliseen kertaan.
 
Muokattu viimeksi:
Me kerrottiin mun vanhemmille heti varhaisultran jälkeen (rv7+2). Asutaan siis väliaikaisesti samaa taloa, niin olisivat kyllä pian huomanneet ihan itsekin Sit nt-ultran jälkeen kerrottiin meijän sisaruksille ja miehen vanhemmille. Olivat kyllä kaikki varsin iloisia, mikä oli tosi kiva ☺️ Miehen vanhemmat ovat kauheita hössöttäjiä aivan kaikesta, niin vähän jopa ahdisti heillä käynti ja vauvasta kertominen. Mutta yllättävän vähällä höösäyksellä ainakin vielä päästiin
 
Joko kaikki ovat kertoneet uudet raskauskuulumiset tuttaville? Me ei vieläkään olla ja kovasti mietitään hyvää ajankohtaa ja tapaa kertoa :hilarious: Haluttais tälläkertaa kertoa vähän erilailla kuin aiemmissa raskauksissa. Ja jännitän ensi viikon neuvolaa kun yks kavereista saa silloin viimeistään tietää kun on kyseisessä neuvolassa harjoittelussa :nailbiting: :hilarious:
 
Joko kaikki ovat kertoneet uudet raskauskuulumiset tuttaville? Me ei vieläkään olla ja kovasti mietitään hyvää ajankohtaa ja tapaa kertoa :hilarious: Haluttais tälläkertaa kertoa vähän erilailla kuin aiemmissa raskauksissa. Ja jännitän ensi viikon neuvolaa kun yks kavereista saa silloin viimeistään tietää kun on kyseisessä neuvolassa harjoittelussa :nailbiting: :hilarious:
Ei olla, mies on kertonut vain muutamalle eikä mun sukulaisistakaan kukaan vielä tiedä raskaudesta. :rolleyes: Itsekin välillä unohdan koko raskauden kun ei ole mahaa eikä mitään raskauteen viittaavaa oirettakaan. :bag:
 
Me kerrottiin perheillemme heti varhaisultran jälkeen. Jotenkin jännitti kovasti kertoa omalle äidille :grin mutta kaikki olivat iloisia uutisista :happy:Työpaikalla kerroin nyt kun alkaa nostot tuntumaan niin ei tarvi mitään painavia laatikoita nostella töissä. Ja mies kertonut töissä esimiehelle kanssa nii pääsee työpäivän aikana mukaan neuvola käynneille. :happy:
 
Eilen kerroin töissä tauolla lopuille työkavereille. En kyllä tajua miten ei ollut huomannut kun maha on oikeasti jo ihan selkeä ja pukarissa en ole vaatteita vaihtaessa äitiyshousuja mitenkään peitellyt.
 
Eilen kerroin töissä tauolla lopuille työkavereille. En kyllä tajua miten ei ollut huomannut kun maha on oikeasti jo ihan selkeä ja pukarissa en ole vaatteita vaihtaessa äitiyshousuja mitenkään peitellyt.[/QUOTE

Mä kans kerroin eilen taas yhdelle työkaverille, kun se ihmetteli että miks en ota meille ostettua uutta työtakkia. Sanoin että enpä taida siihen mahtua kovin kauaa. Mutta ärsyttää, heti kun kertoo jollekin ni se alkaa tuijottaa mahaa. Antakaa mun mahan olla rauhassa :hilarious:
 
Perheet tietää, lähin ystäväpiiri myös.
Tällä viikolla ilmoitin myös töihin, että hoitovapaa vaihtuukin äitiyslomaksi.
 
Lähetin sen kuvana Whatsappilla ryhmään, jossa myös isäpuoleni ja mieheni. Ensin tyttäreltä ääniviesti, jossa hän onnitteli ja sitten minulta ja mieheltä heti perään ultrakuva. Kumpikaan ei ole kommentoinut mitenkään, ei äiti, eikä isäpuoli. :bored: voihan olla tietysti mennyt jotenkin ohi.

Edit. Nyt hän kirjoitti työasioista sinne samaan ryhmään (on siis perustettu niitä varten), mutta vieläkään ei ole kommentoinut kuvaa mitenkään.

Edit 2. Tulihan se soittokin sieltä vielä. Ihan hyvillä molemmat sen uutisen ottivat. :hilarious: yllättävänkin, kun vertaa edelliseen kertaan.
Toivottavasti onnittelivat kunnolla! Onhan tuo nyt mieletön uutinen! ❤️
 
Mä olen kertonut vasta äidille, siskolle ja parille läheisimmälle kaverille. Hyvin etätyössä ollessa pystyy työyhteisöltä vielä salaamaan.
 
Takaisin
Top