Tässä mietiskeltiin miehen kanssa tapoja kertoa tulevalle mummulle (miehen äiti) vauvan odotuksesta. Mies oli kovasti sitä mieltä, että ultrakuvan kanssa vasta kerrotaan, mutta siihenhän on ihan hirveästi aikaa. Haluaisin itse kertoa aiemmin ja mieskin sanoi, että voidaan kertoa, mikäli löytyy joku muu kiva tapa kertoa. Ei ole ekaa kertaa tulossa mummuksi, mutta on siis miehen esikoinen ja siksi haluaisi kertoa uutisen erityisellä tavalla äidilleen. Vinkkejä?
Itse kerroin omalle äidilleni hieman sattuman kautta jo. Hän oli niin ankea ja masentunut niin ajattelin että no, jos kerron niin piristyyköhän. Piristyi En ihan vielä olisi muuten sanonut.
Olen kuitenkin sellainen, että hyvin herkästi käy ilmi, että olen raskaana. Yksi on jo arvannutkin, vaikka ei olla kovin pitkällä tässä Ensimmäinen raskaus myös näkyi hyvin äkkiä, niin ehkä tämäkin.
Itse kerroin omalle äidilleni hieman sattuman kautta jo. Hän oli niin ankea ja masentunut niin ajattelin että no, jos kerron niin piristyyköhän. Piristyi En ihan vielä olisi muuten sanonut.
Olen kuitenkin sellainen, että hyvin herkästi käy ilmi, että olen raskaana. Yksi on jo arvannutkin, vaikka ei olla kovin pitkällä tässä Ensimmäinen raskaus myös näkyi hyvin äkkiä, niin ehkä tämäkin.