mä oon käytänyt jo pitkään äitiysvaatteita koska ne vaan on kivempiä päällä. mun uusin ihastus on hm:n 200denierin äitiyslegginssit sukkahousuosastolta ja niiden kanssa pitkä neulemekko/iso neulepaita. ihanat päällä ja menee villakangastakin kanssa ja saksasta ostin settiin sopivat ratsastussaapas-tyyliset saappaat :)
mun paino on pudonnut edelleen, tai no pysynyt samassa mutta jos ajatellaan et vauva kasvaa kokoajan niin mun oma paino on todennäköisesti pudonnut. mies on huomannut että mulla on kasvot kaventunu ja persaus kaventunu. maha on malliltaan tyypillinen poikamaha eli kapea eteenpäin suuntautunut. joissain vaatteissa sitä ei välttämättä edes huomaa.
saksassa kyllä tarjottiin istumapaikkaa jos menin metroon. se onkin muuten jännä juttu jota harvemmin suomessa on tapahtunut, lentokentälläkin helsingin lennon portilla oli penkit joissa oli tarrat invalideille, vanhuksille ja raskaana oleville. penkki täynnä suomalaisia mutta ei kukaan tarjonnut paikkaa (mulla päivän kävelystä lonkka ja selkä julmetun kipeänä) mentiin frankfurtin portille kahville ja kolme ihmistä tarjos paikkaa.