Raskaudesta kertominen

Miehen äidin uusi miesystävä oli sitten kertonut miehen äidille. Sekava kuvio, mutta siis miehen äidin uus mies on miehen isän kaveri ja miehen isä oli kertonut luonnollisesti tälle. Ei ollut tullut onnitteluja vaan toteamus, että **** mahakin kasvaa kovasti. Mies vastasin vaan, että mm. Inhoon sen äitiä aina vaan enemmän ja enemmän. Taas näki (kuuli) miten paljon sitä kiinnostaa miehen elämä :sad001 Toisin sanoen ei lainkaan :sad001
 
:hilarious:Työkavereille kerroin nt-ultran jälkeen kun oli kuviakin näyttää
 
Meillä on kerrottu lähimmille sukulaisille ja muutamille ystäville. Mies on myös kertonut työpaikallaan. Mä en ole vielä kertonut mun esimiehelle, mutta ei sillä niin ole kiirettäkään. Mulla on siis määräaikainen työsopimus vuoden loppuun, niin ei pitäisi tän vaikuttaa mihinkään.
 
Tänään on äitin ja tädin isohkot synttärijuhlat ja siellä sukulaisia ja tuttuja jotka ei vielä tiedä. Mun mekko on semmonen, että voin näyttää tosi lihonneelta jos sen haluaa niin nähdä:grin En nyt ala itteeni mainostaan mitenkää mut jos maha saa pitkiä katseita nii sanon sitten, että joo kyllä siellä helmikuinen on :) En vaan haluis tän asian kans mitenkää ylimäärästä huomioo, en tiä miks mut mää kiusaannun siitä:grin
 
mä oon käytänyt jo pitkään äitiysvaatteita koska ne vaan on kivempiä päällä. mun uusin ihastus on hm:n 200denierin äitiyslegginssit sukkahousuosastolta ja niiden kanssa pitkä neulemekko/iso neulepaita. ihanat päällä ja menee villakangastakin kanssa ja saksasta ostin settiin sopivat ratsastussaapas-tyyliset saappaat :)

mun paino on pudonnut edelleen, tai no pysynyt samassa mutta jos ajatellaan et vauva kasvaa kokoajan niin mun oma paino on todennäköisesti pudonnut. mies on huomannut että mulla on kasvot kaventunu ja persaus kaventunu. maha on malliltaan tyypillinen poikamaha eli kapea eteenpäin suuntautunut. joissain vaatteissa sitä ei välttämättä edes huomaa.
saksassa kyllä tarjottiin istumapaikkaa jos menin metroon. se onkin muuten jännä juttu jota harvemmin suomessa on tapahtunut, lentokentälläkin helsingin lennon portilla oli penkit joissa oli tarrat invalideille, vanhuksille ja raskaana oleville. penkki täynnä suomalaisia mutta ei kukaan tarjonnut paikkaa (mulla päivän kävelystä lonkka ja selkä julmetun kipeänä) mentiin frankfurtin portille kahville ja kolme ihmistä tarjos paikkaa.
 
Takaisin
Top