Okei, sitten varmaan sekin että itselläsi olisi paita tekstillä "Baby on board" menisi ohi![]()
Voi olla ettei ne huomais sitäkään, ennen ku on tarpeeks iso vatsa,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, sitten varmaan sekin että itselläsi olisi paita tekstillä "Baby on board" menisi ohi![]()
Oops I did it again-paita ois aika jees
ainakin sellasten ihmisten edessä, ketkä ei ota vauva uutisia kauheen hyvin vastaan.
grandma, sitten sekaan vähän muita tarvikkeita
ollaan uusioperhe ja tämä tulee olemaan anopin ensimmäinen lapsenlapsi, toki hän luulee ettei moista saa kun olemme aikanaan sanottu jotta meille ei lasta ole tulossa mutta sitten ajan saatossa molempien mieli muuttu
joten yllätetään hänet kunnolla.
ainoastaan minä ja mies tiedetään asiasta. Mies on asenteella "ei voi iloita kun ei ole vielä varmaa", eli odottaa varmaan ekaa ultraa ennen kuin iloitsee.
on vähän ylläri maaliskuinen tulossa kun oli vasta miehen lämmittely yritykseen menossa
kierto ollu vähän sekasi, ni viikotki vähän epäselvät jotain 4-5välillä vissiin, kk laskettuna jo 6+ mut ei voi mitenkään pitää paikkaansa kun testi viimeviikolla oli viel nega :bag:
tuntui tosi hyvältä jakaa asiaa, ja varsinkin miehen sisko innoissaan, vaikka ymmärtää mun huolen että menee tämäkin kesken niin silti oli ihanan piristävä 

Ootko kertonut jo? :)Hei vaan, mä täs vielä mietin et miten kerron miehelleon vähän ylläri maaliskuinen tulossa kun oli vasta miehen lämmittely yritykseen menossa
kierto ollu vähän sekasi, ni viikotki vähän epäselvät jotain 4-5välillä vissiin, kk laskettuna jo 6+ mut ei voi mitenkään pitää paikkaansa kun testi viimeviikolla oli viel nega :bag:
myöhemmin kysy et joko oksennan?
aiemmin siis ollu pahat pahoinvoinnit raskauden keskivaiheille asti
kahdelle raskaana olevalle kaverille oon myös kertonu plussasta, muille aikasintaan sitte ku ollaan varhaisultrassa nähty et kyydissä joku oikeasti on
töissä venytän rakenneultran jälkeen jos mahdollista
Puolet musta haluaisi huutaa koko maailmalle tästä ja toisaalta haluaisin pitää uutisen vielä visusti salassa. Tyylillä "Kell’ onni on, se onnen kätkeköön,"