Raskaudesta kertominen

Okei, sitten varmaan sekin että itselläsi olisi paita tekstillä "Baby on board" menisi ohi :grin

Voi olla ettei ne huomais sitäkään, ennen ku on tarpeeks iso vatsa, :grin mutta hyvä idea sekin! :)
 
Meillä tietää vain minä ja mies. Mutta suunnitelmissa on anopille tehdä sellainen Salainen selviytymispakkaus ja siihen tilasinkin h&mltä bodyn missä lukee i:Heartredgrandma, sitten sekaan vähän muita tarvikkeita :happy: ollaan uusioperhe ja tämä tulee olemaan anopin ensimmäinen lapsenlapsi, toki hän luulee ettei moista saa kun olemme aikanaan sanottu jotta meille ei lasta ole tulossa mutta sitten ajan saatossa molempien mieli muuttu:happy: joten yllätetään hänet kunnolla.
 
Miehelle tietysti heti ja hän kertoi yhdelle hyvälle ystävälle ja vanhemmilleen. Omille vanhemmilleni soitan varmaan ensi viikolla ja muille kerron ultran jälkeen.
 
Kerrottiin mun vanhemmille ja toiselle veljelle kun nähtiin. Ens vklpna nään paria ystävää joille ajattelin myös kertoa, koska heitä tulee nähtyä niin harvoin ja minusta on parasta kertoa kasvotusten. :)
 
Parin viikon päästä lähdössä ulos kaverin kanssa niin satavarmaan kerrottava, en usko et pystyn selittelemään mitään, ja näin ollen myös muille
 
Miten ootte kertonu muille kuin miehelle? Miten ajattelitte kertoa? Haluun jotain spessua
 
Esikoisesta ostettiin anopille tuttipala Nomination-koruun, kun hänellä aiemmista lapsenlapsista muistuttamassa on vauvantossupalat. Tällä kertaa vois koittaa ettiä semmosen vauvanvaunupalan!

Sisko on tiennyt jo hoidoista, samoin pari ystävää.

Esikoiselle en vielä tiedä missä vaiheessa ja miten kertois. Toisaalta haluan hänen olevan ensimmäisten joukossa joille kerrotaan ja toisaalta haluaisin kertoa aika myöhään. Hmm.
 
Mun tekisi mieli toisaalta jo kerto kaikille :hilarious: ainoastaan minä ja mies tiedetään asiasta. Mies on asenteella "ei voi iloita kun ei ole vielä varmaa", eli odottaa varmaan ekaa ultraa ennen kuin iloitsee.
Olisi kiva jakaa tätä iloa jonkun kanssa, onneksi on tämä foorumi :Heartred :grin
Alkuvuodesa mulla oli aikainen keskenmeno rv7 ja silloin olin jo kerennyt kertomaan äitille, sisaruksille ja ystävälle. Koin sen hyväksi asiaksi ettei tarvinnut sitten salaa keltään surra, ja sai tsemppauksia tilanteeseen.
Nytkin todennäköisesti kerron ensi viikolla ystävällle kun nähdään :rolleyes:
Aiempia lapsia odottaessa odotettiin kertomista ekaan ultraan. Nytkään ei kyllä kerrota kellekkään jonka kanssa ei olla paljoa tekemisissä, mutta pakko jollekkin avautua asiasta :grin
 
No onneks on foorumi. Tässähän tulis muuten hulluksi. Mun on viikon päästä pakko kertoo töissä kun töiden suurin kahvinkuluttaja ei juokaan yhtäkkiä kahvia. Hmmm... Jotain on lomalla.tapahtunu. Kenties nieleskelly vesimelonin siemenen? :laughing025
 
Hei vaan, mä täs vielä mietin et miten kerron miehelle :hilarious: on vähän ylläri maaliskuinen tulossa kun oli vasta miehen lämmittely yritykseen menossa :wideyed: kierto ollu vähän sekasi, ni viikotki vähän epäselvät jotain 4-5välillä vissiin, kk laskettuna jo 6+ mut ei voi mitenkään pitää paikkaansa kun testi viimeviikolla oli viel nega :bag:
 
Mä kerroin eilen ystävälle. Ja illemmalla miehen siskolle, kun muutenkin puhuttiin raskauksista jne niin tuntui sopivalta kertoa :joyful: tuntui tosi hyvältä jakaa asiaa, ja varsinkin miehen sisko innoissaan, vaikka ymmärtää mun huolen että menee tämäkin kesken niin silti oli ihanan piristävä :happy:
Miestä ei tunnu asia vielä niin kiinnostavan, vaan on sillä asenteella että ei voi iloita kun todennäköisesti menee kesken :bored:
Niin oli tosi kiva saada naisilta positiivista suhtautumista mun raskauteen :p
 
Hei vaan, mä täs vielä mietin et miten kerron miehelle :hilarious: on vähän ylläri maaliskuinen tulossa kun oli vasta miehen lämmittely yritykseen menossa :wideyed: kierto ollu vähän sekasi, ni viikotki vähän epäselvät jotain 4-5välillä vissiin, kk laskettuna jo 6+ mut ei voi mitenkään pitää paikkaansa kun testi viimeviikolla oli viel nega :bag:
Ootko kertonut jo? :)
 
Joo, ei tuo oikein virkkanu mitään :facepalm: myöhemmin kysy et joko oksennan? :hilarious: aiemmin siis ollu pahat pahoinvoinnit raskauden keskivaiheille asti :meh: kahdelle raskaana olevalle kaverille oon myös kertonu plussasta, muille aikasintaan sitte ku ollaan varhaisultrassa nähty et kyydissä joku oikeasti on :sorry: töissä venytän rakenneultran jälkeen jos mahdollista
 
Me ei olla miehen kans kerrottu vielä kellekkään, oli nimittäin aikamoinen yllätys tämä raskaus, eikä itekkään vielä oikeen olla sisäistetty asiaa sitten kerrotaan kun on eka ultra käyty
 
Sisko ollut etänä läsnä kun olen testaillut ja hän ollutkin tietoinen koko ajan. Muuten mieheni lisäksi ei kukaan tiennyt. Mutta tänään töksäytin toiselle siskolle uutisen. Nyt harmittaa kun menin kertomaan :sorry: Puolet musta haluaisi huutaa koko maailmalle tästä ja toisaalta haluaisin pitää uutisen vielä visusti salassa. Tyylillä "Kell’ onni on, se onnen kätkeköön," :rolleyes::grin
 
Noni... Tulipa sattumalta vastaa lomalla ollut työkaveri, jolle tuli kerrottua ja sehän meni hyvin. Saa vähän huokaista
 
Olin ottamassa testistä kuvaa, ni vahingossa melkein lähetin sen wa:ssa miehen sisarukselle :facepalm: olin just hälle laittanu viestiä ni epähuomiossa klikkasin kameran päälle wa:n kautta :rolleyes: siinäpä oliski ollu selittelyä :woot:
 
Hauskoja ideoita nuo paidat! Tosin meidän 11v varmaan hermostuis jos sais kuulla noin :joyful:
Mies tietää ja te täällä forumilla, tietenkin myös yks hammaslääkäri jolle oli pakko kertoa...

Jännittää ihan hirveesti kertoa noille isomille lapsille....!
 
Takaisin
Top