Meillä vanhemmat tiesi hoitoonpääsystä lähtien missä mennään. Sisko on aina ilmoittanut tosi ajoissa just vanhemmille ja mulle, ja äiti aina vannotti mua kertomaan sitten heti. No miehen kanssa ensin päätettiin että kerrotaan vasta kun ollaan oltu ultrassa ja tietää että kaikki ok. Jouduttiin kuitenkin kertomaan kun päästiin lapsettomuushoitoon ja äiti joutui paikata mua töissä. Näin saatiin työnantaja harhautettua, ei tarvinnut kertoa sille missä oon keräyksen ja istutuksen aikana.
Eka tuoreistutus oli nega, eka pakkasistutus oli nega, toinen pakkasalkio tarttui ja nyt odotetaan ensviikkoa jotta tiedetään onko se tuolla vielä, ja hengissä. Sitten kerrotaan meidän sisaruksille että niistä tulee tätejä. Just katseltiin pinterestistä juttuja ja siellä tuli vastaan tämmönen kuva, vähän samaa ideaa käytetään meidän sisaruksille. Varmistetaan ensin että ne on puhelimen vieressä ja istuu, ja sitten pukataan kaikille samaan aikaan. Harmi kun kaikki asuu kaukana, olis ollut niiiin mahtava saada niiden ilmeet ikuistettua. Kaikki on nimittäin varmaan luopuneet toivosta että meille tulis pieni. Saadaan edes joku yllätettyä kun tulevat mummut ja paapat on tienneet projektista jo monta kuukautta ennenkin plussa tuli.
Töissä kerron vasta kun 12vkoa on täynnä (sopivasti kesäloman jälkeen), tai jos en silloinkaan oksenna eikä vatsa oo pullahtanut näkyville niin venytän pitemmälle. Kevyt konttorityö niin ei pitäisi olla mitään riskiä mihinkään suuntaan, toki jos jotain erikoista riskaapelia pitää tehdä niin pakko sitten sanoa kun joutuu kieltäytyä.
Miehen työkaveri arvasi mitävarten hypätään tampereella, se on itse käynyt saman läpi. Ja kaksi lääkärituttua tietää, on kysytty neuvoa/varmistettu parikertaa juttuja tässä prosessin aikana. Juhannuksena jäätiin kiinni kavereille kun mies meni möläyttämään asian. Se on niin täpinässä ettei saanut pidettyä kieltään kurissa
. Just paripäivää vanha positiivinen testi. Onneksi noi kaikki osaavat pitää suunsa supussa kunnes sanotaan koska saa puhua.