Raskaudesta kertominen

Mä kerroin heti plussattuani mun parhaalle kaverille ja aika alussa myös mun siskolle. Mies oli niin täpinöissään, että halus kanssa rv6 tienoilla ekan ultran jälkeen kertoa äidilleen ja parhaalle kaverilleen. Muille haluttiin kertoa vasta nt-ultran jälkeen ja osoittautui hyväksi päätökseksi. Mun äidille kerroin viime perjantaina, miehen sisaruksille kerrotaan jouluna ja kavereille aina sitä mukaa kun nähdään. :)
 
Niinkuin arvelinkin vanhin siskoni otti vauva uutisen hyvin vaisusti.. tuli onnittelut ja sen jälkeen vaivaannuttavaa hiljaisuutta puhelimessa. Muut perheen jäsenet olivat kylläkkin aidosti iloisia!
 
Tiitu90 uskon että siskosi tottuu ajatukseen raskauden kuluessa.
Osaan kyllä hyvin asennoitua hänen asemaansa. Mun sisaruksilla ei ole lapsia, mutta mulla oli varmaan aika sama fiilis kun serkkuni kertoi odottavansa esikoistaan. Kuulin sen ihan kasvotusten. Meillä oli silloin vuosi takana yrittämistä ja seuraavalla viikolla aika lapsettomuus tutkimuksiin. Oli siinä vaikee onnitella kun itku meinas päästä.
 
Vähän päivitystä tilanteeseen: Molemmat vanhemmat on nyt näköjään sulatellut vauva-asiaa, nimittäin äiti 'lupas' ostaa meille vaunut joululahjaksi (bogaboot, joista oon salaa haaveillut:angel9) ja isä oli tarjoomassa heidän vanhaa astianpesukonetta, todettiin että se ei meille mahdu joten hän laitto että 'tuttipullot joudutki sitten pestä käsin' :'D
Ihanaa! Arvasin, että kyllä tää vielä iloksi muuttuu piti vaan antaa heille aikaa totutella ajatukseen.
 
Kerrottu on. Facessa. Koska siellä on ne ihmiset vain ksvereina joille kertoisin asian muutenkin, mut harvoin näen. Olipa helpotus. Ikään kuin salailu päättyi :D ja loppuu ne kyselyt "milloin meet töihin"', olen kotona 1v.n kanssa.
Heitin ultra kuvan ja tekstin että "joulukalenterista tuli meille tänään tällainen kuva" :)
 
Olen huomannut raskauden edetessä, että olen kuvitellut monille kertoneeni raskaudesta, mutta enpä sitten tiedäkään. Neljä läheistä ystävää on yllättänyt nähdessään massiivisen mahani. :D Ja eilen sattui eräs hoksaamaan asian vähän rivien välistä. Ups.
 
Takaisin
Top