Zousan, milloin menitte naimisiin? Sehän on hienoa joka tapauksessa että olette jo naimisissa. :-) Varsinkin vanhemmille ja isovanhemmille kertoessa ei tarvitse yhtään nolostella uutisia, koska vanhoillisimmankin mummon mielestä kuuluu asiaan tulla vauva-uutisia häiden jälkeen..
Meistä mieheni kanssa näytti jotenkin hienolta, kun esikoisen syntymätodistuksessa seisoo oikein isoin kirjaimin että "avioliitossa syntynyt".Tuntuu että kerrankin on tehnyt jotain elämässä oikein. Vanhanaikaista ajattelua monen mielestä, mutta minusta se tuntuu hyvältä.
On muuten kivan helppoa, kun esikoinen ei vielä puhu, niin voi puhua kotona kaikesta vielä avoimesti. Komumäki tuosssa kertoi, että kertovat lapsille raskaudesta vähän myöhemmin, niin itse varmaan tekisin myös jos tuo pikkusmurffi olisi isompi. Muistan kun olin itse alle kouluikäinen kun äitini sai parikin keskenmenoa. Niistä ei saanut puhua kellekään, ja se oli kovin hämmentävää. Luulen, että sain tietää pikkuveljeni tulosta sitten 9-vuotiaana aika ajoissa taas, ja muistan, että oli vaikeaa pitää se salaisuutena kun oli niin innoissaan.