Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jouduin kertomaan työnantajalle jo viikolla 8, kun pahoinvointi oli niin hurjaa. Kysyin voisinko olla seuraavan päivän pois (meillä ei ole työterveyttä ja omalla ilmoituksella ok olla pois, jos tuuraaja löytyy). Tuuraajaa ei kuitenkaan löytynyt joten jouduin menemään pahoinvoivana töihin. Parin päivän kuluttua tuli pomolta viestiä, että vähentää mun työvuoroja (0h-sopimus), sillä olen epäluotettava työntekijä raskauden kanssa. Tästä aikaa jo reilut kaksi kuukautta, mutta edelleen samat tuntimäärät on työvuorolistaan ilmestyneet. Kyllä aiheuttaa stressiä.
Onpa kurjaa että on tuolla tavalla suhtauduttuJouduin kertomaan työnantajalle jo viikolla 8, kun pahoinvointi oli niin hurjaa. Kysyin voisinko olla seuraavan päivän pois (meillä ei ole työterveyttä ja omalla ilmoituksella ok olla pois, jos tuuraaja löytyy). Tuuraajaa ei kuitenkaan löytynyt joten jouduin menemään pahoinvoivana töihin. Parin päivän kuluttua tuli pomolta viestiä, että vähentää mun työvuoroja (0h-sopimus), sillä olen epäluotettava työntekijä raskauden kanssa. Tästä aikaa jo reilut kaksi kuukautta, mutta edelleen samat tuntimäärät on työvuorolistaan ilmestyneet. Kyllä aiheuttaa stressiä.
Jouduin kertomaan työnantajalle jo viikolla 8, kun pahoinvointi oli niin hurjaa. Kysyin voisinko olla seuraavan päivän pois (meillä ei ole työterveyttä ja omalla ilmoituksella ok olla pois, jos tuuraaja löytyy). Tuuraajaa ei kuitenkaan löytynyt joten jouduin menemään pahoinvoivana töihin. Parin päivän kuluttua tuli pomolta viestiä, että vähentää mun työvuoroja (0h-sopimus), sillä olen epäluotettava työntekijä raskauden kanssa. Tästä aikaa jo reilut kaksi kuukautta, mutta edelleen samat tuntimäärät on työvuorolistaan ilmestyneet. Kyllä aiheuttaa stressiä.
Mietin ihan samaa. Kuulostaa raskaussyrjinnältä tuollainen puhe työnantajalta. Ehdottomasti liittoon yhteys @Eemmmmaa !Onko tuo edes laillista... Kuulutko ammattiliittoon? Kysy sieltä apua.
Onko siellä työpaikalla joku henkilö, jonka ainakin pitäisi hoitaa tuollaisiin asioihin liittyviä ongelma-/ristiriitatilanteita? Ei ole hyväksi kenellekään, jos tuollainen toiminta saa jatkuaVastaan tässä kaikille yhteisesti
En kuulu liittoon, joten sieltä tuskin apua on. Ei tuo voi olla sallittua mitenkään. En uskalla edes jäädä sairaslomalle, kun kuitenkin sillä aikaa hankkii jonkun muun tilalleni. Perusteli tosiaan sillä, että yllättäen olen muutenkin epäluotettava työntekijä. Eipä ole ikinä ollut puhetta moisesta ja monet kerrat olen lähtenyt parin tunnin varoitusajalla töihin. Monet kerrat myös kuumeessa ja migreenistä, kun ei tuuraajaa löydy.