Raskaudenaikainen painnonousu

19+5 ja paino noussut jo 10kg. Ensimmäinen lapsi ja lähtöpaino ollut 164/52. Painonnousu ei huoleta ja neuvolassa sanottiin, että olen niin pienikokoinen, niin paino voi helposti nousta 20kg.
 
19+5 ja paino noussut jo 10kg. Ensimmäinen lapsi ja lähtöpaino ollut 164/52. Painonnousu ei huoleta ja neuvolassa sanottiin, että olen niin pienikokoinen, niin paino voi helposti nousta 20kg.

Sulla kun on noita viikkoja noin paljon, niin onkohan sun laskettu aika elokuussa..? Saat tietty täällä lokakuisissakin olla, aattelin vaan että ootko vahingossa eksyny lokakuisiin tms. :)
 
Sulla kun on noita viikkoja noin paljon, niin onkohan sun laskettu aika elokuussa..? Saat tietty täällä lokakuisissakin olla, aattelin vaan että ootko vahingossa eksyny lokakuisiin tms. :)

Haha pahoittelut:grin mä tosiaan selaan eniten viestejä tolla "uudet viestit" toiminnolla ja siihen tulee kaikkea. Olen vain niin innoissani raskaudesta, että pitää kommentoida joka paikkaan:oops: ja kun ei todellisessa elämässä ketään kenelle puhua. Voisin kyllä vähentää tätä spämmäystä joka paikkaan:rolleyes:
 
Haha pahoittelut:grin mä tosiaan selaan eniten viestejä tolla "uudet viestit" toiminnolla ja siihen tulee kaikkea. Olen vain niin innoissani raskaudesta, että pitää kommentoida joka paikkaan:oops: ja kun ei todellisessa elämässä ketään kenelle puhua. Voisin kyllä vähentää tätä spämmäystä joka paikkaan:rolleyes:

Ei tarvii pahoitella, ei mua haittaa :p Ajattelin vaan että ootko ite tajunnu että me muut ei kuuluta sun lasketun ajan ryhmään mut kyllähän täällä varmaan kuka vaan saa keskustella :)
 
Mulla ei ole mitään tietoa onko tullut lisäkiloja alkuraskaudessa vai ei. En muista milloin olisin käynyt puntarilla. Aikaisemmissa raskauksissa ei ole 10kg koskaan tullut koko aikana.
 
Mulla näyttäisi tulleen jo 6 kiloa lisää. Nyt rv 12+4. Tosin osasin odottaa tätä. Esikoista odottaessa sain nimittäin 30 kiloa lisää. Tosin kaikki lähti heti kun lopetin imetyksen. Lähtömitat oli nyt 174cm ja 53kg, joten painoa kyllä saa tullakin, mutta voisi tulla hiukan hitaammalla tahdilla.
 
Mullakin on tullut jo 5kiloa. Normaalipainossa mutta lähellä ykärajaa olin jo ennestään ja nyt jo pari kiloa ylipainoa :sad001 Ja oon vaan vähän päälle 160cm ja tosi siroluinen niin tuntuu olo ihan hirveän läskille :sad001
 
Mulla tuli n. 3 kiloa ekaan neuvolaan mennessä, mutta nyt on ainakin viikon ajan pysynyt paino samassa ja jopa laskenut vähän. Toivon niin kovasti että paino pysyis nyt tässä tovin, koska ylipainoa oli jo valmiiksi jokunen kilo niin sitä painoa ei sais hirveästi tulla. Ja en tällä hetkellä pysty oikein syömisillä tai liikunnalla asiaan vaikuttamaan. Suurin osa ruoista ällöttää joten on vaan pakko syödä sitä minkä saa edes jotenkuten alas. Rauhalliset kävelyt on nyt ainoa liikunta mitä pystyy harrastaan, jos on vähänkään kovempi tempo niin yökkäily alkaa heti :sad001 Kohta on 12 viikkoa täynnä, jospa tämä pahoinvointi alkais kohta helpottamaan niin että pääsis takaisin normaalimpaan liikkumiseen ja syömiseen! Luulen että tuosta kolmestakin kilosta on iso osa jonkinlaista hiilaripöhöä, kun ruokavalio keikahti kerralla vhh:sta hiilaripainotteiseksi.. :shifty:
 
Takaisin
Top