Raskauden tuomat mielihalut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ranatar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aivan taivaallinen herkku! tavan paahtoleipä perus leikkele juustolla ja päälle kurkkusalaattia 🤤🤤 nomnom. 😆

Tänään ei normaali ruoka oikein ole maittanut, mutta Weetabixit rusinoilla, mansikkahillolla ja kylmällä maidolla on maistunut niiiin hyvältä!🤩

Hillosipuleita tehny nyt mieli, huomenna menossa isoon kauppaan nii sitten niitä saa kunnolla🙈🤣

Eilen tein kanawokkia johon hyvästi mausteita ja soijakastiketta hieman lautaselle. Nyt ihan tympäsee kun loppui jo, oli ihan tajuttoman hyvää enkä yleensä käytä soijakastiketta.😅 hedelmät myös maistuu.

Eilen tein kanawokkia johon hyvästi mausteita ja soijakastiketta hieman lautaselle. Nyt ihan tympäsee kun loppui jo, oli ihan tajuttoman hyvää enkä yleensä käytä soijakastiketta.😅 hedelmät myös maistuu.

Kuulostaa herkulliselta! Mulla on kattilallinen kanakeittoa jääkaapissa ja tuntuu, että en kyllästy siihen ollenkaan. Ihana käydä aina lämmittämässä lautasellinen, kun alkaa olla nälkä. 😍

Joo olipas joulu ku kinkku oli aivan älyttömän pahaa ja kiellettyjä paahtopaisteja himoitsin kuola valuen 🥲 no ei siinä vatsa kyl täytty mut hiukan oli hankaluuksia löytää sopivaa syömistä ku kaikki maistuu ikävälle tai haisee 😅

Ei hitto menin leffaa katsoessa mussuttaa karkkia ja sipsiä vähä reilummin ja täällä sängyssä nyt pyöritään ku on pahaolo et nousee ihan kurkkuun asti mut ei tuu 🤢😞 ei saakeli ei syödessä tehnyt yhtää pahaa mutta nyt kyl kärsitää koko rahalla. Nähtävästi tässä raskaudessa ei vedetä kaksin käsin herkkuja 🙈 hyh menispä tää nyt äkkiä ohite ni sais vähä nukuttuakki..

Ei hitto menin leffaa katsoessa mussuttaa karkkia ja sipsiä vähä reilummin ja täällä sängyssä nyt pyöritään ku on pahaolo et nousee ihan kurkkuun asti mut ei tuu 🤢😞 ei saakeli ei syödessä tehnyt yhtää pahaa mutta nyt kyl kärsitää koko rahalla. Nähtävästi tässä raskaudessa ei vedetä kaksin käsin herkkuja 🙈 hyh menispä tää nyt äkkiä ohite ni sais vähä
Mulla oli aivan alkuraskaudesta (viikoilla ehkä 4-7) hirveä nälkä koko ajan, mutta mulle tavanomainen makeanhimo katosi täysin. Toivottavasti ei tulekaan takaisin 🤣

Ei hitto menin leffaa katsoessa mussuttaa karkkia ja sipsiä vähä reilummin ja täällä sängyssä nyt pyöritään ku on pahaolo et nousee ihan kurkkuun asti mut ei tuu 🤢😞 ei saakeli ei syödessä tehnyt yhtää pahaa mutta nyt kyl kärsitää koko rahalla. Nähtävästi tässä raskaudessa ei vedetä kaksin käsin herkkuja 🙈 hyh menispä tää nyt äkkiä ohite ni sais vähä nukuttuakki..

Voi ei! 😟
Minä oon kans menossa leffaan huomenna. Saa nähdä, käykö sama kohtalo herkkujen kanssa 🙈

Mulla ei kyllä vielä oo ollu mitään varsinaisia mielihaluja, lähinnä sitä yrittää pahoinvoinnin välissä keksiä edes jotain mikä menee alas. Ehkä vähän tavallista enemmän on makeanhimoa ollut. Ja sämpylöitä on ollut ohan pakko tehdä jo monta kertaa! Voi että, uunituore sämpylä ja voita päälle, on maistunut joka kerta ällötystä tasoittamaan.

Viime raskaudessa himo oli mansikkajäätelö ja ehkä vähän sinne suuntaan nytkin ollaan menossa. 😅

Alkuun himoitsin omenoita. Harmillisesti se himo vaihtui juustonaksuihin. Onneksi lähin kauppa 30km päässä ja yleensä liikutaan sinne suuntaan noin kerran viikossa.

Mulla tekee lähinnä mieli kaikkea ei-niin-terveellistä... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mä voisin syödä pitsaa vaikka joka päivä ja jotain ranskalaisia/lohkoperunoita/yms :tears:

Takaisin