Nyt mullakin alkoi tehdä mieli sitä!@Ranatar Mäkin ostin tänään puolukkapuuroa, jota olen syönyt viimeksi lapsena!![]()
Tää on kyllä kätevää, kun suklaarasiat seisoo kaapissa ja herkkuhimo kohdistuu marjoihin ja hedelmiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt mullakin alkoi tehdä mieli sitä!@Ranatar Mäkin ostin tänään puolukkapuuroa, jota olen syönyt viimeksi lapsena!![]()
Mäkin ostin päärynän ekaa kertaa lapsuuden jälkeenKiivit, päärynät ja limut![]()
Monella on näitä etikkaisia mielihalujaHillosipuleita tehny nyt mieli, huomenna menossa isoon kauppaan nii sitten niitä saa kunnolla![]()
Eilen tein kanawokkia johon hyvästi mausteita ja soijakastiketta hieman lautaselle. Nyt ihan tympäsee kun loppui jo, oli ihan tajuttoman hyvää enkä yleensä käytä soijakastiketta.hedelmät myös maistuu.
Mulla oli aivan alkuraskaudesta (viikoilla ehkä 4-7) hirveä nälkä koko ajan, mutta mulle tavanomainen makeanhimo katosi täysin. Toivottavasti ei tulekaan takaisinEi hitto menin leffaa katsoessa mussuttaa karkkia ja sipsiä vähä reilummin ja täällä sängyssä nyt pyöritään ku on pahaolo et nousee ihan kurkkuun asti mut ei tuuei saakeli ei syödessä tehnyt yhtää pahaa mutta nyt kyl kärsitää koko rahalla. Nähtävästi tässä raskaudessa ei vedetä kaksin käsin herkkuja
hyh menispä tää nyt äkkiä ohite ni sais vähä
Ei hitto menin leffaa katsoessa mussuttaa karkkia ja sipsiä vähä reilummin ja täällä sängyssä nyt pyöritään ku on pahaolo et nousee ihan kurkkuun asti mut ei tuuei saakeli ei syödessä tehnyt yhtää pahaa mutta nyt kyl kärsitää koko rahalla. Nähtävästi tässä raskaudessa ei vedetä kaksin käsin herkkuja
hyh menispä tää nyt äkkiä ohite ni sais vähä nukuttuakki..
Kannattaa varata hedelmiä karkin sijaaVoi ei!![]()
Minä oon kans menossa leffaan huomenna. Saa nähdä, käykö sama kohtalo herkkujen kanssa![]()