Raskauden salaaminen töissä

En oo viä kertonut. Yritin selvitellä koska esimies on lomalla ja näyttäis vähän siltä, että meidän lomat on peräkkäin. Pakko siis varmaan kertoo ennen omaa lomaa tai muuten menee elokuulle. Sinänsä ei haittais salailla pidempään, mutta työhommien takia pitäis ja luulen että pari työkaveria on jo alkanut epäileen enkä todellakaan jaksa yrittää peitellä mahaa vielä yli kahta kuukautta. On nimittäin jo nyt vähän näkyvissä :joyful: Tai ainakin näytön lihoneelta laughing6
 
En ole kertonut... aloitan työt kesäkuussa 6vko tutulla työpaikalla paikalla. Kerron varmaan vasta siellä sitten kun tapaan pomoni. Raskaus on kuitenkin ihan hyvässä vaiheessa n. viikko 18-> niin selviän varmaan ilman suurempia järjestelyitä. Pahoinvointia ei enää. Vatsa varmasti jo näkyy paremmin silloin.
Täytyy vaan vältellä yksin tehtäviä siirtoja, nostoja (hoitotyö) ja stressiä. Ja tietysti kaikkia viruksia. Toiv. Ei olisi kellään mitään tarttuvia b-hepatiitteja tms. Siis pakkohan ei ole kertoa ennen työsuhteen alkua..ilmeisesti ei ollenkaan ku vasta 2kk ennen tai jotain...
 
Mulla kysy Roomassa viime viikolla kans jotku katukaupustelijat, että "boy or girl?" ja osotti mun mahaa :hilarious:
 
Takaisin
Top