Raskauden oireet

Sama täällä, hajuaisti voimistunut ja koko ajan sais olla syömässä jotain pientä.. Pitää varmaan käydä ostamassa myslipatukoita tms et saa töissä taskuun. Töissä on jatkuva kiire, mut tollasen vetäsee naamaan vaikka samalla ku kirjaa koneelle. Odotan kauhulla vanhusten vessatusta ja vaippojen vaihtoa tän hajuaistin kanssa.

Täällä 7+2 ja edelleen oksennetaan monesti päivässä. Ja väsymys on aivan järkky! Se sais mennä ohi jo kun ei mihinkää isompaan hommaan oikein kykene, tuntuu että oon kun joku muumio.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Viikolla 7+1 mennään, ja epävarmuus kaikesta vaivaa mieltä. Rintojen arkuus on jo vähän helpottanut viime viikon aikana, pahoinvointia ei juurikaan ole,mutta välillä tulee tosi huono olo ja kaikki etoo, erityisesti iltaisin. Iltaisin 17 aikaan on myös pakko vetää parin tunnin päikkärit muuten ei tuu mitään :D Viime viikolla 6+1 tuli turhu vuotoa ja 6+3 holahti kunnolla kirkasta verta pönttöön. Olin täysin varma että keskenmenee, ja itkuisena ajoin päivystykseen, mutta totesivat siellä kaiken olevan OK, ja verenvuotokin loppui. Ilmeisesti olivat menkat. Hcg oli tuona päivänä 6165, ja lääkärin mukaan hyvä tulos. Neuvola on maanantaina 16.6 ja varasin samalle päivälle varhaisultran terveystalolle, haluan varmistaa kaiken olevan kunnossa, enkä jaksa odottaa kunnallista ultraa :D Tsemppiä kaikille masuasukkien kanssa <3

Tänään on vaivannut pohkeiden kramppaaminen ja karmee turvotus!! Huomenna pitäs mennä niihin kromosomi verikokeisiin ja varata aika sokerirasitus testiin...

Tammitaapero tääl on krampannu takareidet koko päivän vaikken ole mitään urheillutkaan. Kaikenlaista jumppaa yritetty ettei taas tarvitsisi särkylääkettä ottaa! Enpä osannut odottaa lihaskramppeja!

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Tänään on sit ollut taas kaikenlaista nippailua alavatsassa ja nivusissa... ikävää kun viiltää välillä kävellessä :( edelleen ihan pikkuisen tiputtelee mut siihen on jo jotenkin tottunut et en pikku tiputtelusta kauheesti säikähdä... jos jotain on käynyt niin sille en mitään voi! Onneksi voi aamuisin varmistaa edes sydänäänet :) Mä en tiedä edes nt ultraa vielä, toivotaan et ensi viikolla saisi tietää päivän niin saa jonkun päivämäärän jota odottaa, joka ei oo vasta tammikuussa ;)

Tänään jomottelee taas alavatsaa enemmän, inhottava olo, kun väkisinkin alkaa miettiä onko kaikki kunnossa...

Tammitaapero! Mistä kohti sait sydän äänet kuuluviin? Täällä täysin oireettomana panikoin onko kaikki hyvin ja dopplerilla en saa ääniä kuulumaan, mikä nyt ei varmaan ole ihme kun viikkoja on vasta kahdeksan ja päiviä kolme päälle. Ahdistaa kun kaikki oireet loppu, ei edes tissejä arista, eikä mahassa ole mitään tuntemuksia. Tuntuu, ettei siellä ole enää mitään elollista toimintaa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Äm85: hei älä hätäile, niitä on tosi vaikee metsästää ja mullakin kuului vasta 9+1... ihan Häpyluun reunasta ja tooosi hitaasti Kääntele sitä anturia ja ajattele et suuntaat sen sinne kohtuunpäin joka on sios vielä häpyluun alla. Voi olöa vähän keskikohdan sivulla et etsimällä löytää :) mut älä suotta hätäänny jos ei vielä löydy, sit viikon päästä uudelleen :)

Mä tuota just mietin et miten mä lasken viikot neuvolassa mennää menkkojen mukaan ja se olis nyt 8+6 ja alkuraskaus ultran mukaan 9+1 mut mul ei kuulunu tänää doblerilla ku se viu ääni mut paljon voimakkaampana. Toivottavasti siellä kaikki on hyvin?

Tuli ne sieltä kuuluviin, kun tajusin vaihtaa rätisevät kuulokkeet :D ihmettelinkin, että kyllä on vaikea kuulla mitään jos tälläinen rätinä käy, mutta juurikin tuolta sivusta sitten jumputus kuului :) Kyllä sitä ihminen on malttamaton!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään ollut nihkee päivä. Kaamee väsy tuli takasin ja oon vaan nukkunu ja nukkunu. Paha olo ei oo ihan niin jäätävä paitsi sillon kun on ruokailusta reilummin aikaa. Ja sehän muodostu nyt ongelmaks kun mikään ei maistu. Kiersin kauppaa ja keräsin koriin ruokia, joita ajatellessa ei etonu. Tuli kerättyä mm. hapankorppua, lihapasteija, nektariineja ja riisifrutti. Hapankorppuja oikeen himosin kun pääsin kotiin - söin kaks ja nyt nekin ällöttää. Kaikki vaan ällöttää eikä mitään haluis syödä, mut nälkä on kova ja sitä seuraa sit pahoinvointi. Ihme hommaa! :D

Tänään alko rv8 eli 7+0 :) pahoinvointia, pahoinvointia.. koska tää oikee helpottaa? :(

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Voi mitä ihmettä!? Mä niin luulin olevani jo voiton puolella mut eilen oli taas vähä huonompi olo ja tänään varmaan pahin päivä tässä raskaudessa! Ei oo edes vesi pysyny sisällä! Esikon kakkapyllyä pestessä oksensin melkein tytön päälle, tai siis oksensin lavuaariin missä neiti seisoi. Aivan kamalaa. Tiistaiaamuks olis varattuna lento siskon luo että toivottavasti ei ihan tällasta oo...!

Mulla on tullut vähän kiusallinen oire, nimittäin tosi runsas valkovuoto. Tänään kaupassa tuli housujen läpi! Hirveän mukava kauppa reissu, kun vaaleat housut ja haaroväli ihan märkä.. Vuotoa tulee aina kun kävelen vähänkin pitempään.

Oho, ompa erikoinen! Muistan kyllä kuulleeni et valkovulto voi raskaudessa lisääntyä, mutta että noin kovasti! Ei muuta ku kunnon pikkarinsuojat!

Mulla on nyt 8+ tullu ikäviä kipuja alavattaan ja tuntuu nivusissa asti :/ kuuluukohan nää asiaan?

Takaisin