Raskauden oireet

Ei mullakaan kummosia oireita ole, että älä Lissu siitä huolestu. Eka raskaus mulla oli kivuton ja aika oireeton. Voin oikein hyvin ja kaikki päänsäryt, joista normaalisti kärsin, hävis kanssa. Vauva oli masussa jopa niin pitkään, että synnytys käynnistettiin. Toivon, että tämä raskaus olisi samanlainen, eikä mitään kamalia oireita tulisi :) Maha nyt on edelleen turvonnut, rinnat arat ja väsyttää ehkä vähän normaalia enemmän. Mut muuten voin kyllä mainiosti!

Täällä kans alkoi pahonvointi ku päästiin vkolle 7. Ärsyttää ku on töiskin aamuvuoro viikko ja ei haluis paljastaa...

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app

Täällä 6+2, koko kroppa turvoksissa! Oon valas!
Väsymys ja rintojen arkuus myös oireita. Ei muuta :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Pikkukakkonen: Onko paha sun tuo väsymys? Mun on pakko nukkua n.30min päikkärit/pvä. Tai siis ei täyty vaan nukahdan ku katon telkkarii. Muuten ihan samat oireet. Pääsepäs helpolla.

Mun pahoinvointi on nyt siinä pisteessä että haittaa todella pahasti jokapäivästä tekemistä. Herään öisin pari kertaa yössä huonoon oloon ja töissä olo on suoraan h*lv*tistä. Mä rukoilen et tää aika menis nopeesti et tää huono olo helpottais. Toivottavasti kellään muulla ei oo näin paha. Jos on sympatiaa tulee täältä päin

Mulla oli edellisessä raskaudessa ekat 2kk nii paha pahoinvointi, että oksensin yötä päivää. :/ Jouduin olee 1.5 kuukautta sairaslomallakin, paino tippui monta kiloa muttei kuitenkaan niin paljon että tippaan olisin joutunut. Tsemppiä pahoinvointiin kaikille! Täällä ei oo vielä alkanu ja toivottavasti ei tässä raskaudessa alakkaan. Mulla loppu viimeks ku seinään viikolla 12.

Ite oksensin ja voin tosi pahoin esikoiselta, mutta en muista kuollaksenikaan, alkoko se 6+ vai 7+ viikolla. Tyttö täyttää jo 8, niin on joku vuosi aikaa. Nyt ollut kauheaa etomista ja eilen puski jo sappinestettä suuhun, mutta ei oksennusta tullut. Rauta maistuu ihan kamalasti suussa ja maha pömpöttää vaikka painoa ei oo tullut lisää. Ja väsymys aallot on semmosia, että meinaa jalat lähteä alta. Tosin nukun niin huonosti edelleen, kun liikaa mielenpäällä. Ja jännä, kun hermostun, niin alkaa heti huimata ja alamahaan tulee kova paine, että pakko mennä maaten. Pitää varmaan lopettaa ne hermostumiset :smiley-angelic002

Mullaki on nyt iha älytön väsymys päällä kokoajan! Ja kans tommosii huimauskohtauksia. :/ Mut kyllä tää on parempi, ku se hirvee oksentelu! :D

Mulla hellitti vähän tuo pahoinvointi. Tällä hetkellä pahoinvointia tulee ainoastaan sillon jos näläntunne yllättää, mutta sekin on helposti hoidettavissa syömällä. :grin
Koko ajan on hirveän kuuma ja hikoiluttaa, tosin varmaan vähän vaikutusta tolla lämpimällä ilmallakin, mutta silti tuntuu, että normaalia enemmän tuo hiki virtaa..

Mä olen nyt ollu tosi turvonnu!! Huh! Tuntuu, ettei tarvi paljon syödäkään, kun on jo ihan ähky olo. Sit olen tosi väsyny jo aikasin illalla ja päivälläkin. Sit taas yöllä ei saa nukuttua. On tosi rasittavaa herätä jo kolmelta yöllä ja viideltä sitte noustava työaamuina. Kunhan sinne lomaan asti sais sinniteltyä jotenkin.

Hansu: Mulla taas on nyt alkanu turvotus vähenee. Mutta olot huononee, oksentamassa en oo käyny mut aamuisten vitamiinien syönti teki pahaa sillon meinas pytty kutsua :grin Kahvin sain just ja just alas. Ai kun maanantai tulis nopsaan sais varmistuksen asioille nii jokseenkin sais huolen pois

Mulla tuntuu menevän nää olot vähän miten sattuu. Välillä hermotkin on ollu tosi kireellä :) Välillä muakin silleen kuvottaa aamusin, mut se menee ohi aika nopeesti, kun syö aamupalan. Rinnat mulla on muuten edelleen arat ja turvoksissa on muuten nekin :grin Tosi kiva! Pidän peukkuja sulle Lissu maanantaina ja uskon, että siellä on kaikki kunnossa.

Loppu viikko saikulla ku töis sai aamun juosta halaamassa posliinia...

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app

Täällä myös tehty tuttavuutta pahoinvoinnin kanssa :/ töissä en ole raskaudesta puhunut varhaisen vaiheen vuoksi ja yrjötaudin pelossa passittivat aamupäivästä kotiin..toivottavasti tämä pahoinvointi loppuu, ennenkuin alkaakaan :/

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Lissufin, on paha! Voisin nukkua ihan koko ajan. Luennoillakin pilkin, ei vaan meinaa pysyä silmät auki. Pakko pysyä liikkeessä jotta pysyy hereillä :)

Näin tänään kuvan jostain kanankoivista ja meinasin oksentaa. Oli muutenkin jo vähän huono olo kun ruokailuväli oli venynyt pitkäksi. Ja sit oli sellainen olo ettei ois uskaltanu syödä ollenkaan enää koko päivänä. Mutta tsemppasin itseni syömään ja olo parani samantien :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mä kans tosin, tuttavuus tapahtui kun otin monivitamiinin ja sen maku valtas mun suun ja en saanut nieltyä.

Mullakin tuli kun laitoin hajuvettä :D Noo, toivon että kunnon pahoinvointi antaa odottaa itseään vielä eikä sitten tullessaan kestäisi kovin kauaa!

Onko muilla sellaisia aika ajoin / hetkittäin tulevia, menkkamaisia kipuja? Mulla harvoin, mutta niitä tulee. Jotain tuolla tapahtuu, mietinvain, onko muillakin eli kuuluuko ns. asiaan vai oonko ainoa...

Takaisin