Raskauden aikainen koheltaminen ja hajamielisyys

Olin kotimatkalla menossa kauppaan ostamaan shampoota ja dödöä. Soitin miehelle että pitääkö tuua jotain, toivo paria ruokatarviketta. Huomasin kotona vasta tunnin päästä kun olin menossa suihkuun; unohin kokonaan ne omat ostokset!
 
Meillä on töissä vanhempi miespuolinen anestesialääkäri joka heitti että "Naisilla vesipäisyys lisääntyy raskausaikana" :p Mulla on niin menny lapsivesi päähän!
 
Unohtelu. Todellakin! Oon muutenkin vähän hajamielinen ja unohtelen asioita melko usein, mutta nyt se on vaan lisääntynyt. Ei oikein sovi yhteen tän open ammatin kanssa, kun koko ajan pitäis olla kymmenen asiaa muistissa. Onneks oppilaat alkaa olla jo tottuneita mun koheltamiseen :D
 
Joo mä kirjoitan kaikki asiat töissä paperille ylös jos olen metriä kauempana koneeltani minne ne pitää lopulta kirjata. Sairaanhoitajan töissäkin tosi kätevää :wink
 
Kävin neuvolassa tuossa alkuviikosta, pääsin pois sieltä ja autolla ihmettelin, että mihin ihmeeseen mä olen tunkenut auton avaimet. Kaivoin laukun yläsalaisin ja taskut pohjiaan myöden. Ei löytynyt. Sitten puhelin soi. Neuvolan täti soitteli ja kyseli, että paleleeko? Ihmettelin, että häh? Sanoi, että mun takki oli jäänyt sinne vastaanotolle.. :D siellähän ne autonavaimetkin oli taskussa. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun jotain tällaista käy. Neuvolantätikin vaan naureskeli, että niin, sä olet raskaana...
 
Tiedättekö mille haisee kiehuva Fairy? Mun perhe tietää.. Piti laittaa kuumalle pannulle öljyä mut joku ajatuskatko tuli ja lorautin dit Fairya :D

Lämmitin myös glögiä mikrossa ja mikron kilahtaessa ihmettelin jääkaapilla et missä mun kuppini on..

Ja eilen ensin viilsin ajatuksissani leipäveitsellä oikein kunnon syvän haavan peukaloon ja parin tunnin päästä tajusin kaupungissa että pankkikortti jäi kotiin ja olin Ikeaan menossa..

Mut pitäis varmaan lukita jonnekkin pehmustettuun huoneeseen loppuraskaudeksi :wink
 
Mut pitäs lukita sinne pehmustettuun huoneeseen raskauden jälkeenkin, sen verran syntymäkoheltaja oon. :D
On ihan perussettiä, että unohtelen asioita minne sattuu ja jos käyn ystävillä kylässä niin he yleensä jo tietävät katsoa lähtiessäni perääni ja muistuttavat unohtamistani asioista (pipot, puhelin, ymsyms.)
 
Takaisin
Top