Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä rupesin oikein miettiin, että mitä nyt sit huusin tai lauloin tai tein, kun kaksi synnytystä ilokaasulla takana. :) Kyllä varmaan just vokaaliääntelyä, ainakin "aaaa", mutta eniten muistan, että yritin keskittyä hengitykseen, yksi sisään- ja uloshengitys kerrallaan. Ja maskia "imiessä" mietin, että "en helvetissä tiedä, auttaako tää ilokaasu mitään, mutta keskityn siihen, että kun olen tehnyt tällä esim 5 hengitystä, niin hetkeksi helpottaa." Ja eikö se, että yrittää pitää alaleuan rentona, rentouta myös koko kehoa? Siihen varmaan osin perustuu hengityksen muistaminen ja vokaaliäänteet. Etukenossa keikuttelu tulee luultavasti aika luontaisesti :)
Joo onneksi palkinto on hieno, täällä missä lapsilukunsa voi valita vois sukupuutto kohdata muutoin :) omalla kohdalla synnytys oli kaikkineen niin pitkä, että väsyneenä ja lopulta lopun uupuneena kaikki kivut tuntuivat ylivoimaisilta - hyvävoimaisena olis varmaan vähemmälläkin lääkinnällä selvinnyt. En uskalla ajatella toista synnytystä edes, vaikka nyt tietää millaiseen piinaan kannattaa varautua, jos lapsen maailmaan haluaa.
Meillä on mun mielestä mennyt kotona hienosti. Vauva haluaa olla taukoamatta rinnalla ja lähellä, en tiiä kuinka pitkä lie tämä vaihe.
Katjusha ja tyttö 2+ viikkoa
Kiitos tsempeistä!
Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että mitään edistystä ei tapahdu ennen keskiviikon käynnistystä, mutta mistäs sen tietää. Vielä on pari päivää aikaa..
Ballongin laiton jälkeen on ollut 15 min välein supistus. Lepäsin/nukuin äsken jopa 2 tuntia, nyt pitäisi nousta, kun pystyssä oleminen kuulemma voisi nopeuttaa avautumista. Oli vaan yöunet taas jääneet niin lyhyiksi, että tarvitsi vähän lepoa:)