Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti-73 mistä päin Turun seutua olet ?
Mä asustelelen vakka-suomessa 30 km päässä Turusta. Turusta olen kotoisin.
Vajaa 40v odottaja täällä, ainakin iältään Tunkeilen tänne mukaan, vaikka ei tuo ikä vielä riittäisi... Toivotaan, että ajatusmaailma riittää Nyt rv 6+0 LA 05/16, Pirkanmaa.
Pahoinvointirannekkeet tehosi mulla ja muistaa juoda ja syödä säännöllisesti. Selvisin itse töissä kumman hyvin vaikka pelkäsin. Oli edustustilaisuuksia mutta kroppa ei onneksi pettänyt.
Kannattaa syödä ja juoda usein. Mulla ei kukaan töissä arvannut, että olen raskaana ennen kuin itse kerroin asiasta. Pomo sai tietää raskaudesta vähän liian aikaisin. Suurimmalle osalle ihmisistä kerroin vasta niska-turvotusultran jälkeen. Kannattaa toimia suht koht normaalisti, jos haluaa salata raskauden mahdollisimman kauan. Mä olen jo hakenut äitiyslomaa työpaikalta, kun viime viikolla sain raskaustodistuksen. Mun raskaus ei ole enää salaisuus.
Pari vuotta sitten, kun mulla oli tuulimuna työkaverit sai tietää raskaudesta. Suretti kun ei ollutkaan sikiötä ja piti selitellä ihmisille ettei vauvaa olekaan.
Itselle se tietenkin oli kurjinta, kun luuli odottavansa lasta. Eikä oikein kestänyt puhua siitä asiasta.
Olen siis yrittänyt olla varovaisempi puheissani.
Minäkin tunkeilen tänne. Täytän keväällä 40-v ja keväällä syntyy 3. lapsi. Asustelen Maskussa. Jotenkin tämä raskaus tuntuu silkalta ihmeeltä ja on raskauksista epätodellisimman tuntuinen. Jotenkin sitä tajuaa eri tavalla miten ihmeellinen asia tämä on.
Ettei vaan oltais samalta kylältä. Minäkään en kantamaskulainenKiva tutustua sikuriina. Luulin olevani melkein ainoa 40-vuotias varsinais-suomalainen odottaja näillä palstoilla. Asustelen aika lähellä Maskua. Neuvolassa käyn Maskun Terveyskeskuksessa.