Raskaaksi ekasta kerrasta?

Abortti tulisi tehdä ennen 12. raskausviikon täyttymistä, joten asia olisi pitänyt ilmeisti hoitaa viimeistään tänään (jos viikot pitävät paikkansa)
 
Pärjäät varmasti hienosti! Muista, että mikäli äitisi ei sinua päätöksessäsi tue, apua ja tukea on aina tarvittaessa saatavilla! Sen pyytämistä ei kannata epäröidä.
 
Hei. Luin eilen viestit tästä ketjusta. Onko kaikki nyt hyvin Jemina, kun täällä ei ole enää mitään viestejä tammikuun jälkeen ollut?
 
Moi. Minä olin poikaystävän kanssa suojaamattomassa yhdynnässä ja mun menkat on myöhässä viikon tällä hetkellä ja en tiiä mitä teen
 
Moi. Minä olin poikaystävän kanssa suojaamattomassa yhdynnässä ja mun menkat on myöhässä viikon tällä hetkellä ja en tiiä mitä teen

Moi, ihan ensimmäiseksi suosittelen tekemään raskaustestin. Kun kuukautiset on jo myöhässä, nyt pitäisi näkyä selvä plussa, jos olet raskaana. Vaikka sen tekeminen jännittäisi, se kannattaa tehdä asap. Sitten ainakin tiedät tilanteen.
 
Moi, ihan ensimmäiseksi suosittelen tekemään raskaustestin. Kun kuukautiset on jo myöhässä, nyt pitäisi näkyä selvä plussa, jos olet raskaana. Vaikka sen tekeminen jännittäisi, se kannattaa tehdä asap. Sitten ainakin tiedät tilanteen.
Mun pitää oottaa 2 viikkoa että saan mun uuden pankkikortin
 
Ymmärrän että asia jännittää, mutta ehkä edes poikaystävälle? Oppii ehkä hänkin ottamaan vastuuta ehkäisystä vastaisuudessa. Päätös tietenkin sinun, mutta sinulle on varmasti itselle mukavampi saada tietää mahdollisimman pian oletko raskaana. Olen joskus kuullut että lukion ja ammattikoulun terveydenhoitajalta voisi myös saada raskaustestin. En tosin tiedä onko totta vai urbaanilegendaa, mutta jos opiskelet kannattaa ehkä kääntää sekin kivi.

Niin ja voithan koittaa lainata sen pari euroa vaikka karkkia/tupakkaa/kavereiden kanssa hesessä syömistä varten.
 
Takaisin
Top