Vaaveilija
Vauhtiin päässyt keskustelija
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komppaan sun viestiä.@Maana Mannila Sanothan, jos tuo edellinen viesti oli tarvetta purkautua etkö halua siihen kommentteja niin en enää vastaile. Välillä on hyvä vaan antaa tunteiden tulla ja sit oksentaa ne pihalle ilman että kukaan yrittää tsempata ja auttaa.
Kuitenkin omia ajatuksia sun tekstistä: Ethän sinä ole omilla teoillasi epäonnistunut? Munasolujen lottoarvonnassa on vaan käynyt tähän asti huono tuuri. Kuitenkin nämä on asioita, joita ei itse omalla päättäväisyydellä saavuttaa vaan monen asian on satuttava osumaan just oikein. Missään nimessä kannata kääntää asiaa niin, että kyse olisi omasta virheestä.
Sitten jos se ydintunne on ”kehoni ei toimi ja olen pettynyt siihen”, niin hoidoillahan voidaan taklata monta ongelmaa. Toki kaikkia ei hoidotkaan auta, mutta onnistumisprosentit saadaan hoidoilla huomattavasti suuremmiksi. Sitä ei kuitenkaan kokeilematta tiedä, että auttaako hoidot omalla kohdalla.
”Miksi onnistuisi tulevaisuudessa, jos tähän mennessäkään ei ole onnistunut” on tosi ymmärrettävä ajatuskela, mutta varoisin liikaa tarttumasta siihen kiinni, sillä tämäkin foorumi on täynnä onnistumistarinoita. Bbt-ketjusta tulee mieleen heti monta nimeä.
Toki jos tosissaan tuntuu siltä, että olkoot koko paska yrittäminen, ei vois enöä vähempää kiinnostaa niin sitten se on niin ja sitä fiilistä kannattaa kuunnella eikä mennä omien rajojen yli.
Mä olen tosi huono lohduttamaan ketään ja tuntuu että sanon aina vääriä sanoja. Toivottavasti en sanonut mitään sinua satuttavaa enkä tietämättäni onnistunut tökkäämään mihinkään kipeään pisteeseen. Tämän viestin on tarkoitus olla hyväntahtoinen ja vähän haastaa ajatuksia ja tunteita, joita kirjoitit aiempaan viestiin. Mutta kuten sanoin viestin alussa niin kerro vaan, jos et halua reagointia vaan pelkästään vuodattaa tunteita ulos niin en jatka enää.
@Maana Mannila ajattelisin, että teillä on paljon vielä tehtävissä ja kokeiltavissa, ennen kuin olisi tarve varsinaisille isommille hedelmöityshoidoille, mm. lääkkeellistä tukea ovulaation vahvistamiseen ja esim. inseminaatio.
eli... miten se onkaan niin, että kun luopui yrittämisestä ja lähti ns. vetämään lärvit, jotkin ovatkin raskautuneet.
Jep, koska irroituspiikki on kait käytännössä hCG:tä. LH ja hCG on niin lähellä toisiaan että hCG käy myös munasolun liikkeelle laittoon.@Puolikuu - vasta 8.6.2026. Enkä uskalla testailla paljoa aikaisemmin, kun pistin irrotuspiikin. Se voi käsittääkseni antaa väärän positiivisen, jos testaa liian aikaisin.
Nimenomaan! Tää on just se tärkeä palikka, jonka mies kuin mies voi hoitaa, ilman et naisen tarvii stressata. Ja onneks suurin osa miehistä sen hoitaa kommunikoimattakin, kun paine kiveksissä kasvaa mitä pidempään ovat puhdistelematta motaria (näin ainakin oon kuullut useamman miehen kuvailevan).@Aurinko88 Joo tätä samaa meille sanottiin ensikäynnillä. Mutta mielestäni on tärkeää, että tämä ei tarkoittaisi lisää paineita naiselle, vaan tämän voi mies helposti hoitaa myös itse.