Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Meliora onnee ihan älyttömästi ja tarrasukkia mukaan😍❤️

Hehheh oma tilanne näyttäs nyt siltä, että oon keränny kaikki kauppojen vialliset testit mukaan. Kävin aamulla kaupassa ja nappasin kolme testiä mukaan, että tekisin tänään yhden ja loput loppuviikosta ja KAIKKI viallisia. Yhdessä ilmaa, yks täynnä naarmuja ja kolmannessa joku painauma. Ketuttaa ihan älyttömästi. Eli epäilen että nuo aijemminki tehdyt on vain viallisia ja ei niissä mitään ole.
Tätä samaa hailuraa tämäki tarjoilee🤷🏻‍♀️ et jos ne olis jtn ollu niin luulis olevan jo selekeempi🥱

IMG_5087.jpeg

Googlettelin kiinnittymistä ja muuta ja googlen mukaan vielä ei hätiä mitiä, että voipi olla et kiinnittyminen tapahtunu esimerkiks vasta eilen. Ja hcg:han alkaa nousta mitattavalle tasolle vasta noin 3päivää tuosta. Flo:n mukaan nyt mentäis vasta dpo 10 mut mun laskujen mukaan ollaan ”jo” dpo 11. Eli vielä ei kuitenkaa olla ulkona tästä kierrosta, ehkä?

Omanapailua:
Eilen illalla tosiaan alko jotenki tosiouto tunne vatsas ja sitä kesti jonki aikaa. Ku päästiin kotiin niin käytiin suihkussa ja istuskeltiin sohvalla jonkiaikaa. Ja ihan yhtäkkiä, niinku salama kirkkaalta taivaalta mua alko oksettaa aivan hitosti. Menin siitä sit aika nopeesti sänkyyn ja alko pyörryttää ku makoilin. Hain ämpärin vieree ja yritin nukkua. Oon kyllä vissii nukahtanu aika nopeesti, mut nukkunu tosi levottomasti ja heräilly monet kerrat siihen että oksettaa. En usko, että johtuis verensokereista tms, ku eilen kuitenki söin kunnolla ja loppu illasta join vettäki kunnolla. Iltapala oli ainut mikä jäi sen huonon olon takia, mut olin kuitenki syöny reipas tunti ennen nukkumaan menoa grillattavia. Aamulla tuntu sellanen tosi inhottava repäsy oikeella puolella ala mahaa ja sen jälkee ei mitään. Alamaha on kyll tooosi turvonnu. Lämmötki onneksi edelleen sielä 37.1° , eikä paikatkaa oo vielä kuivahtanu😃

Aamulla tein rfsu, siinä se perus viivanpaikka taas hohti, testiajan jälkeen... Silti jäin pohtimaan, että onko varmasti viivanpaikka 🤣

Varmistin tämän vielä äsken uudella.
Eka kuva testiajalla, siihen piirtyi jotain, en tiedä näkyykö se kuvaan asti.
Kaksi seuraavaa on kun testiaika oli jo täysi, eli millaiseksi se sitten jäi kuivuttuaan.

Liitteet

• IMG_20260430_130019.jpg
    IMG_20260430_130019.jpg
    373.1 KB · Katsottu: 39
  • IMG_20260430_123503.jpg
    IMG_20260430_123503.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 39
  • IMG_20260430_123708.jpg
    IMG_20260430_123708.jpg
    3 MB · Katsottu: 39
Aamulla tein rfsu, siinä se perus viivanpaikka taas hohti, testiajan jälkeen... Silti jäin pohtimaan, että onko varmasti viivanpaikka 🤣

Varmistin tämän vielä äsken uudella.
Eka kuva testiajalla, siihen piirtyi jotain, en tiedä näkyykö se kuvaan asti.
Kaksi seuraavaa on kun testiaika oli jo täysi, eli millaiseksi se sitten jäi kuivuttuaan.
No viivanpaikka ainakin, jos ei oo haamujen esiäiti. Oliks se niin et sä et tiiä millon ovis mahdollisesti oli?

Mulla alkaa selvästi tulla kans joku psyykkinen sietokyvyn raja vastaan. Nää odottamattomat menkat oli nyt sellanen yllätys mitä en kaivannu yhtään. En pidä siitä kun kierto sekoilee, ja nyt muutenkin kaikki seuraavat lasketut ajat onki sit ihan eri kohassa kuuta eli alussa enkä pidä siitä. Nyt en ees haluis helmikuista, vaikka vuosi sitten ei ois ollu mitään ongelmaa jos sillon ois tärpänny. Ärsyttää koko homma. Tekis mieli vaan lopettaa mut en sit sitäkään osaa tehdä.

Omia juttuja: Nyt on ensimmäinen kierto, jolloin käytän Clearblue-hedelmällisyysmonitoria ja oon hämmentynyt. Nyt on kp 15, lämmöt laskivat kp 13 ja ovat olleet nousussa kp 14 eteenpäin, jos nousevat vielä päivän, niin ovulaatio lienee tapahtunut. Kuitenkaan Clearblue ei ole ovista havainnut, näyttänyt vain korkeaa hedelmällisyyttä melko pian kuukautisten jälkeen. Voikohan olla, ettei laite ole osannut havaita ovista?
Muistelin, että joku on jossain puhunut jostain tähän liippaavasta, mutta tässä taisi olla kuitenkin kyse eri laitteesta?

No viivanpaikka ainakin, jos ei oo haamujen esiäiti. Oliks se niin et sä et tiiä millon ovis mahdollisesti oli?

Mulla alkaa selvästi tulla kans joku psyykkinen sietokyvyn raja vastaan. Nää odottamattomat menkat oli nyt sellanen yllätys mitä en kaivannu yhtään. En pidä siitä kun kierto sekoilee, ja nyt muutenkin kaikki seuraavat lasketut ajat onki sit ihan eri kohassa kuuta eli alussa enkä pidä siitä. Nyt en ees haluis helmikuista, vaikka vuosi sitten ei ois ollu mitään ongelmaa jos sillon ois tärpänny. Ärsyttää koko homma. Tekis mieli vaan lopettaa mut en sit sitäkään osaa tehdä.

Joo, en tiedä yhtään milloin oli. Toisinaan mietin, että onkohan esivaihdevuodet alkanu, ku Kierto sekosi. Voihan tosiaan olla, että en ole edes ovuloinut... En ole testannut sitä nyt. Tää alkaa vaa käydä tunteisiin, kun ei tiedä yhtään, koska odotella menkkoja...

Muistelin, että joku on jossain puhunut jostain tähän liippaavasta, mutta tässä taisi olla kuitenkin kyse eri laitteesta?
Tässä monitorissakin on liiloja ne testit, ehkäpä ovat samoja kuin nuo viestiketjussa mainitut..

Tarrasukkia @Meliora 😍

Tekoäly toimii lähinnä aiheessa, josta on jotain tietoa tai valmis jatkamaan tekoälyn antaman tiedon tutkimista. Jos ei mitään hajua aiheesta niin se saa rauhassa hallusinoida vastaustaan kun kysyjä ei osaa kyseenalaistaa. Ja varsinkin jos mielipidettä kyselee niin innoissaan on antamassa kysyjää miellyttävää vastausta ellei mitään ihan ilmiselvää kysele.

Jonkin verran työn puolesta käytän ja tasaisin väliajoin saa kyllä silmiä pyöritellä kun lukee vastauksia.

Päätin etten ala ovista ainakaan vielä tikuttelemaan. Seurailen päivittäin limoja ja odottelen oviskipuja. Merkkaan kaiken ylös koko kierron ajalta jos saisi vähän tolkkua tähän. En oo vielä miehelle sanonut tästä aikaisesta oviksesta, pitänee jossain kohtaa sanoa. Eihän se este ole, mutta hidaste ainakin. Hitsi kun ois tallessa vanhoja kiertomerkintöjä mistä näkis myös oviksen ajankohdan. Eihän semmosta toki tietysti ole. Edellisellä yrityksellä tikutin ja sainkin kiinni, en vaan yhtään muista kierron ajankohtaa.

Takaisin